Sunday, July 19, 2015

Kan Elok Duduk Diam Diam...

Kembar dan Qhaira Berdamai Seketika

Assalamualaikum korang semua....sapa rindu SA ke udara? Hahaha ada yg kisah ke....Selamat Hari Raya korang......macam mana raya korang? Meh2 aku nak citer..raya aku biasa sederhana je...xde yg menarik...jom aku citer serba skit bab raya dan persiapan raya jom....


3 sepupu ni baru la boleh duk dendiam macam..kalau x di beri tab memang bergaduh je la...kalau setiap masa duduk dendiam macam ni kan elok...ini x leh dekat langsung tau dengan Qhaira...budak-budak kan...ada je yg x kena  tp bila mainan qhaira dia nak plak main...hehehe..pandai diorang...

Bila macam ni xde la kacau orang nak masak ke apa kan...so..sampai kat sini dulu..nanti aku up citer menu yg aku masak masa petang raya eh....slowly..

Jumpa lagi next entry....

13 comments:

  1. Cute je tengok dorang.. berapa minitlah agaknya tengok dorang dendiam macam tu.. hehehe..
    Tahun ni biasa je pada ai., luarbiasa ai sakit perut.. uwaaa... tak seronok langsung jadinya..

    ReplyDelete
  2. selalunya game n kartun yg blh buat mrk ni dok diam ... follow sini . dtg dri giveaway fadzi razak

    ReplyDelete
  3. comelnye 3 sekawan ni, budak2 skrg memang suka gajet..

    ReplyDelete
  4. memang zaman sudah berubah, apa yang penting, nilai-nilai murni mesti ada

    ReplyDelete
  5. dunia anak-anak...sekejap berdamai sekejap perang

    ReplyDelete
  6. sama la dengan anak2 saya..time elok,memang la elok..time tak elok habis semua bergaduh..heheh

    ReplyDelete
  7. kejap je ni..nanti mesti kecoh balik..selalunya macam tu la..meriah rumah

    ReplyDelete
  8. comel bebudak, mcm2 kerenahhh, kdg2, tiga org jer..tp mcm ade lebihh lg, huhu.... tak menangg tangannn kot

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah