Saturday, July 11, 2015

Kad Raya Ke 5 Dari Blogger Kisah Emas Putih


Hari ni hari pertama bertugas di Department baru...baru tak baru la..masih di level yang sama..cuma kali ni task agak mencabar skit...i will take the challenge...lupakan bab kerja...meh citer kad raya yang ke 5 dari si blogger cantik manis Kisah Emas Putih...
Alhamdulillah berjaya jugak dapat kumpul kad raya 5 keping..dari takde langsung kan...hehehe...suka tgok kad raya yang di tempah khas macam ni...cantik sangat...lagi beberapa hari lagi nak raya kan...agaknya lepas raya ada lagi tak kad raya yang sampai...aku target dapat kad raya sekurang-kurangnya 10 keping...untuk permulaan kan...tahun depan ingat nak tempah la..lagipun dah tau nak tempah kat mana dan boleh dapat murah..mana yang tak dapat kad raya dari aku tu...kita tunggu tahun depan ye...

Buat Uzu...thanks for the Raya Card dear....cantik sangat...

9 comments:

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah