Monday, July 27, 2015

Pemenang Top Komentator July 2015


Dah sampai masa aku umumkan pemenang top komentator untuk July 2015..seperti yang di janjikan hadiah pemenang top komentator kali ni di taja oleh 11street.my
Terima kasih kepada pihak penaja..
Tahniah kepada 5 pemenang untuk bulan ini
1. Aizamia3
2. Normi Nieza
3. Azhafizah Md Noor
4. Akif Imtiyaz
5. Diana Rashid

Tahniah sekali lagi..sangat2 menghargai usaha kalian semua..mana yang tidak bernasib baik jangan berputus asa...kita tgok untuk August 2015 pulak...teruskan usaha korang untuk dapatkan tempat pertama hingga ke 3..

Untuk bulan August dan seterusnya 3 pemenang di cari...
Selamat mencuba..

18 comments:

  1. hehehe uit awalnya kuar bulan 7 punyer hehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memang akak announce setiap 25hb dik..every month..siapa yg dh biasa mmg tau la.

      Delete
  2. Tahniah juga buat yang lain..

    ReplyDelete
  3. tahniah kpd yg menang...huhu KG belum ada rezeki nak menang la kak SA

    ReplyDelete
  4. masuk jugak senarai nama dok no 10 pun ok la...hehhe

    ReplyDelete
  5. macam ni Sally nak kena komen setiap satu entry la ni...hahahaha

    ReplyDelete
  6. Yeyy masuk senarai ..tahniah semua yg menang ..thanks akk

    ReplyDelete
  7. Ok alamat lya akk dah ada kan hehe

    ReplyDelete
  8. eh!!pilih 5 ye?/ingatkan 3..mujur la..heheh.bulan depan kena dok dalam senari top 3 pulak la..tapi diaorang tu..laju sangt..ehheh

    ReplyDelete
  9. waaa...tahniah pada yg tersenarai....hihihi

    ReplyDelete
  10. wahh rezeki bulan ni..Terima kasih kak. Tahniah semua

    ReplyDelete
  11. wahhh, teringin nak jadik top commentor jugokkkkkk~ tp ramai btol hebat2 aihhhh....

    x larat kejaqqqqqqq~~~~~

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah