Wednesday, July 15, 2015

WW : Antara Adat, Adab dan hukum...


Kadang2 kita tak alert kan...walaupun aku bukan la hebat angat bab halal haram dan agama ni...tp x salah kalau aku berkongsi sesuatu yang penting dan perlu dititik beratkan..yang baik tu semua dari allah..yang kekurangan tu dari aku sendiri..

Sharing is caring...

Selamat bercuti Semua...Selamat Hari Raya Aidilfitri
Maaf Zahir Batin...

10 comments:

  1. Betul.. yang baik kita ambil jadikan amalan.. ;)

    ReplyDelete
  2. Salam, haa benda ni mmg betul, kadang2 balik ramai2 dgn sedara tak tutup aurat, pdahal haram..apapun sy mmg tgh cuba follow benda ni...thank you, kak :D

    ReplyDelete
  3. hari raya bukan hari kumpul dosa baru..
    selamat beramal..

    ReplyDelete
  4. selamat hari raya along
    maaf zahir dan batin

    ReplyDelete
  5. Perkongsian yg sangat bagus akak.. thanks 4 sharing.. =D

    ReplyDelete
  6. Nk tnye isteri blh b'slm ngan bapa mertua tp aurat mcmne plak ye....'

    ReplyDelete
  7. tq infoo..memula dulu pun, susah gak nona nk stop salam dgn kazen...hehe..memandangkan sy xde husband skrg..~ lelama, pham2 jelaaaa......

    seeloknya, pakai pakaian sopan .. bukan ape..kalau mata lelakii tuu, fuhh..payah nk citerrr, ahaha~ x kire siapa pun lelaki ituuuu..... **deep mksud nihh, huhiiii**

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah