Monday, July 27, 2015

Bukan Aku Ada " Lebih"


Pernah x korang berada di dalam situasi ni?
Pernah suatu ketika I have nothing...nothing at all so hanya mampu mendengar tanpa membuat sesuatu..alhamdulillah kini aku mampu menghulur walau tidak sebanyak mana kerana aku tau betapa peritnya bila tiada apa2...walau sedikit sumbangan Insyaallah..akan digantikan dengan pelbagai rezeki mendatang...

**entry simple sahaja untuk 2 hari ini memandangkan aku sibuk dengan tugasan harian..
Will be back as usual on Wednesday..

13 comments:

  1. hai, pernah , pernahh sgt, kini sdg mengalami jugakk, sbb tersalah lgkah maybe, hmmmm

    smg dipermudahkan segalanya, jommm singgah open house nona, hehe, kt blog jerr


    http://nonasani.blogspot.com/2015/07/photo-challenge-balik-raya-2015-nona.html

    ReplyDelete
  2. in sha ALLAH.. memberi tidak akan menjadikan kita papa.. :)

    ReplyDelete
  3. Betul SA..
    Ada ketika kita alami kesukaran yang buat tak boleh nak fikir dengan baik.. terlampau stress.. tapi bila cuba istiqamah dan pujuk hati.. ada jalan keluar.. cepat atau lambat je kan..
    #pun atas pengalaman sendiri..

    ReplyDelete
  4. Selalu melaluinya satu masa dahulu..
    Alhamdulillah walaupun skrg x banyak tapi cukup dan seusaha mungkin cuba memberi pada yang memerlukan walaupun hanya sedikit..

    ReplyDelete
  5. bersyukur apa yang ada, memberi bermaksud membantu apa yang kita mampu...

    http://jmbelog.blogspot.com/2015/07/top-commentators-monthly-blog-jm.html

    ReplyDelete
  6. yang memberi lebih baik..Insya Allah

    ReplyDelete
  7. walaupun sikit namun besar pengertiannya pada org yg menerima :)

    ReplyDelete
  8. berikan selagi mampu walaupun sikit..mana tahu dengan pemberian yang sedikit tu amat besar bagi yang menerima

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah