Friday, July 10, 2015

Merayap Masuk Kain Aku..Ko dah kenapa!!!

Apa perasaan korang...tengah ko lena tetiba ko rasa sesuatu merayap masuk dalam kain korang....haruslah terperanjat beruk and terjerit2 kan...satu rumah bangun terkejut ngan ko....bangun x sempat on lampu terus melibas2 kain selimut segala apa benda kat sekitar ko la...

Haaa..itu yang terjadi kat aku...sedap2 tido rasa benda merayap ngan kaki tajam2...korang tengok la kaki lipas kat gambar bawah ni..x ke ngeri...nak2 ko memang takut lipas...stok2 kalau nampak lipas memang naik atas kerusi angkat kain....aduiii....nak gugur jantung pagi tadi...kul 2am kot...x pernah2 ada lipas dalam bilik aku tetiba ada..dia jenis yang terbang2 tu tau..tetiba hinggap kat muka...aduh..tension tul...memang geli la kan...



damn you lipas...ari ni aku beli ridsect aku sembur satu rumah...mati ko...semalam baru sekor aku dapat bunuh kan...

gambar from google

Agknya gang lipas ni memang puas hati la bikin onar ni dalam kain dan muka aku kan....memang konghajo la...sampai sekarang bagai terasa2 kaki2 tajam dia merayap kat dalam kain dan pek...bertepek kat muka aku sebab dia terbang2...
Nanti ko....malam ni aku sembur ridsect satu rumah..baru ko tau aku ni pembunuh bersiri yang sebenar eh....malam ni aku lancarkan misi pembunuhan...ko tunggu lipas...ko tunggu....
sekarang ko bersenang lenang la dulu..malam kang ko tau la langit tu tinggi ke tak rendahnya....
im watching youuuuu........

18 comments:

  1. Oh myyyy...lipas masuk kain?? Memang ngeriiii

    ReplyDelete
  2. x bole nak baca entry ni lepas scroll nampak gambar lipas, uwaaa.. lari dulu~~

    ReplyDelete
  3. kalo lipas masuk dlm kain...mau menjerit melompat222

    ReplyDelete
  4. gatai punya lipas..kalau setakat lalu je takpe..tapi kalau dh masuk kain mmg kena 'serang' la..hehe

    ReplyDelete
  5. kongajo kan lipas ni..
    part tak best bila tajam jln atas muka

    ReplyDelete
  6. Waaa lipas masuk kain. Seriauu Nani.

    ReplyDelete
  7. Pernah kena masa dekat U. Lps pada tu terus fobia dgn lipas.

    ReplyDelete
  8. saya pun pernah jugak kena kak .. tapi naik atas belakang ja... dulu mmg takut sgt lipas ni.. tapi makin besar makin xbrpa nak takut dh

    ReplyDelete
  9. kalau dah sampai part terbang2 tu mmg sy cukup tak suka. pernah dulu lipas terbang merayap dekat rambut. Busuk oiiii, tengah2 malam buta basuh rambut, syampu bagai nak hilang bau busuk nye pasal. Grrr.

    ReplyDelete
  10. mmg geli klu merayap masuk dalam kain..huhu

    ReplyDelete
  11. dlu masa umah kayu..rmah cik nor bnyak tikus..kaki selalu kna gigit tikus..haha

    ReplyDelete
  12. Waaa tanakkk ..kita pon geli ngan lipas ..tak sanggup ooo..huhu

    ReplyDelete
  13. lipas ni kan..bila kita sembur ridset dkt dia..makin laju dia mai kat kita tau...

    ReplyDelete
  14. Pernah jadi macam tu tapi takdelah sampai terjerit sebab tak nak dak Nuha terjaga.. dia lagi penakut dengan lipas.. hehehe..

    ReplyDelete
  15. main kasar la lipas ni kan..kalau fiza, tengok lipas tu xde la geli sangat tapi kalau tahap macam ni memang teringat je la..huhu

    ReplyDelete
  16. hahaha, mesti skrg dh xder lipass lg kannn,, atau dorg pun sorok2 tak nak kuar lagiiiiii, lipas oh lipasss >_<

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah