Monday, July 6, 2015

Semakin Kurang Teman Sekerja

Farewell Mulyati

Lepas sorang...sorang tinggalkan kami ..semakin hari semakin berkurang teman2 seperjuangan...masing2 dengan rezeki masing2 dapat offer baru kan...tinggal la kami yang ada ni....mana tau esok lusa rezeki kami pulak kan...sementara masih diperlukan dan masih belum disunting oleh mana2 company..di sini la kami menghambakan diri mencari sesuap rezeki...


Isnin lepas hari terakhir Mulyati 3 dari depan...


ni sedih ke tak sedih ni...amboii...masing2 gelak besar....aku bukan main menganga kan...

Buat Mul...all the best dear...keep in touch...hope you are always success in your future undertakings...tahniah...jangan lupakan kami...kalau ada kekosongan di sana...calling2 la kami...erk...hahahaha...xde la...moga ada peluang kami melangkah mengikut jejak Mul...amin....dimana ada kemahuan tentu2 terbentang jalan kan....

All the best buat Mulyati.....semoga allah permudahkan segalanya buat Mul.....amin....

11 comments:

  1. Mesti rasa x best bila opismate 1 kepala pindah kat tempat lain kan ...

    ReplyDelete
  2. Mcm ni la alam kerja kan...jumpa,pindah,berpisah....

    ReplyDelete
  3. Syabas, semoga terus berjaya di tempat baru

    ReplyDelete
  4. dah lumrah SA..yang tumbuh hilang berganti kata orang

    ReplyDelete
  5. kalau rezeki stay lagi kat situ mungkin akan dpt kawan baru..

    ReplyDelete
  6. Lumrah pertemuan ada perpisahan.

    ReplyDelete
  7. setiap pertemuan ada perpisahan..InshaAllah berjumpa lagi

    ReplyDelete
  8. biasa lah kawan sepejabat silih berganti ni kan.. lawa baju kurung SA!!

    ReplyDelete
  9. patah tumbuh hilang berganti..lepas ni ada orang baru masuk kot..Yang penting persahabatan kekal walau pergi kemana2..

    ReplyDelete
  10. satu hari nanti kita tetap akan berpisah.. cuma masa kita tak tahu bila..
    Maka hargailah apa yang ada bersama kita.. ;)

    ReplyDelete
  11. All the best utk sahabat akak ...akak nampak kiut berbaju biru hehe

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah