Thursday, July 23, 2015

Tahun terakhir Acu Beraya Sebagai Orang Bujang

Assalammualaikum....


Hi korang...

Alahai corumn x cukup la...patut ada Dhia sekali...Qhaira dah tentu2 beraya kat Kg Ayah dia...so tinggal mereka ni je la...berempat ni dah macam 10 orang...dengan si kembar, Abg Ikie, Dhia dan Kakak Dania..ada je adegan usik mengusik...tahun ni jugak merupakan tahun terakhir Acu beraya a orang bujang...Insyaallah 30hb August ni Acu bakal disatukan dengan tunangannya...so korang2 ni anak2 buah x leh nak manja lebih2 ngan Acu...tahun depan dah ada PakCu..padan muka korang xde sapa nak manjakan korang lagi....ngeh..ngeh..ngeh...yang penting duit raya kena up tahun depan tau Acu...

11 comments:

  1. pesanan khidmat masyarakat tu yang paling klasik tu... he he he...

    ReplyDelete
  2. tahniah kak dapat adik ipar lg..:)

    ReplyDelete
  3. yeayy, duit raya bertambah tahun depan...hehe

    ReplyDelete
  4. bakal raja sehari...wajah berseri2:)

    ReplyDelete
  5. Selagi acu cuma ada pakcu masih boleh lagi nak manja2.. kihkihkih.. ;)

    ReplyDelete
  6. cantiknya adik SA yang ni..muka seiras SA la..

    ReplyDelete
  7. duit raya kena datang dari acu dengan pakcu..hehe

    ReplyDelete
  8. mesti Acu dah tak sabar nak jadi isteri orang dah tu..hihi

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah