Monday, July 13, 2015

4500 post /Entry Sepanjang 5 Tahun Berblogging

Pencapaian Blog Yang Tidak Di Jangka


Alhamdulillah...sepanjang 5 tahun berblogging dan 2014 -2015 ni tahun paling mencabar dimana aku mula serius menjana pendapatan dari blogging...selama itu la aku dah berjaya wujudkan 4500 entry untuk blog picisan ini....sesuatu yang amat aku banggakan...
Bukan satu usaha yang sia2 dimana aku dah semakin dikenali dan dah boleh menarik nafas lega bila usaha yag dulu diperkatakan hanya sia2 membuang masa membuahkan hasil....alhamdulillah...kejayaan untuk anakanda tercinta...
Semua untuk dia...dan keluarga tercinta...Aku mengharapkan sesuatu yang lebih baik akan datang...Insyaallah...amin...

Moga allah peemudahkan....

20 comments:

  1. nak backlink free ? sila tinggalkan link di page BLOG SYIRA LOKMAN :D

    ReplyDelete
  2. huaaa...byknye 4500..kite xsampai 2000 pun lagi...

    ReplyDelete
  3. Akak, ade tips tak utk jd lebih serius....kdg2 sye on off ikut kebusian...huhuhu

    ReplyDelete
  4. tahniah kak kipidap kak

    ReplyDelete
  5. Tahniah sis....nak menyusul gak....hehehe

    ReplyDelete
  6. tahniah :)
    moga terus aktif blogging...

    ReplyDelete
  7. banyak gila laa oii...hahahaha...sally 5 tahun pun baru nak masuk 2500 +

    ReplyDelete
  8. Tahniah SA..pageview pun dah sejuta lebih tu..hebat..

    ReplyDelete
  9. bANYAK TUHHH, SY TAK Habis lg komennss, hahahaha~ bagus banyak2, nak komen bebanyakkk....llallalalaa~

    keep it up ! thumbs up ~ dah dikenali...woww sgt tuuu..hehe

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah