Friday, August 14, 2015

Lelaki Memang Suka Pucuk Muda Kan?

Pokok Bunga Makin Galak Berpucuk

Tajuk memang tak hengat kan...hahahaha....ok lah sebenarnya nak cerita tentang pokok bunga aku kat workstation ni ha...makin galak berpucuk..dan makin banyak bercambah dah..jangan la keliru dengan tajuk tu kan...Ada maksud tersirrat ke dengan tajuk tu ha?Takde la saje jer nak buat tajuk gempak...


Nampak tak..2 batang pucuk muda dah bercambah


satu sebelah kiri tuh dah naik tinggi


satu lagi baru nak bercambah tinggi

Kenapa perlu ada pokok bunga kat workstation...

Sebenarnya nak bagi segar mata ni memandang kalau tengah stress bekerja...dah 3 tahun lebih dah pokok ong ni atas meja aku..asyik berpindah randah..aku angkut je walau banyak kali pindah department..eh banyak ke? baru 3 kali kot....cuba la letak pokok kat workstation korang...sure segar je mata...ini salah satu terapi ni....cuba la....

20 comments:

  1. betol, melihat kebesaran ALLAH, mcm tgk nature tuu, haaa..menenangkan, nak2 kalau hidup subur je, hijau2 je....nampak freshhhhhh !

    hehe, psssttttt, kak, tanam orkid lahh, hahhaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. baru cadang nak beli orkid kat ikea tuh..nanti la singgah nanti pi beli

      Delete
  2. Da bunga pokok kertas je kat luar umah hihi

    ReplyDelete
  3. Hemmm... akak tajuk tu mcm perli jer.... huhuhu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. aish...terasa ka..tak aih....x perli sapa pun

      Delete
  4. tajuk kak SA...dua bijik cam papaG...

    ReplyDelete
  5. Lelaki mana tak suka yang muda heheheehe

    ReplyDelete
  6. Replies
    1. betul tu Mai...akak memang suka tgok2 pokok

      Delete
  7. berdebar memula tu tengok tajuk...hahaha...neway bagus la ada pokok pucuk muda tu kat workstation...cerah skit mata.

    ReplyDelete
    Replies
    1. asal stress jer tgok pokok hijau kan...terapi tu...

      Delete
  8. Salam, hohoi tajuk mmg bikin panas tu kak..hahaha sy igt ape lah tadi..
    haa betul, kat tempat kerja mmg kena ada pokok, sbb sy nak bg mata rehat sikit..kalau boleh atas meja ni rasa nak letak mini air terjun yg ada air mengalir tu..syokk woo dgr bunyi air mengalir camtu time buat kerja..barulah xstress, malangnye mahal pulak benda tu, hahah

    ReplyDelete
  9. Haha..tajuk bukan main lagi tu Kak..suspen :)

    ReplyDelete
  10. seronok tengok ada pucuk muda bercambah..fiza pun letak kat workstation..suka tengok kehijauan pokok.

    ReplyDelete
  11. dulu saya ada kat blog siapa entah kat tepi ruang kerja dia ada buat satu taman mini..siap dengan air terjun kecil dengan batu2 lagi..untuk segarkan mata katanya..tak ingt lak blog siapa..

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah