Wednesday, August 26, 2015

Selamat Pengantin Baru Aliff Ridzuan & Intan Zarina

Majlis Perkahwinan Teman Sekerja

Alhamdulillah selelsai sudah majlis rakan sekerja dan 'geng mental' aku Aliff Ridzuan dan pasangan..nikah sudah..majlis bersanding sudah...semuanya berjalan lancar . Yang tak lancar aku yang tak dapat datang sebab anak dara aku demam panas di samping aku sibuk dengan majlis adik aku minggu ni nanti...segala persiapan nak kena buat kan....cepat la settle majlis..bukan apa penat dah...belum langsung lagi tu kan...

Semua sumber gambar-gambar ni dari wassap kawan-kawan...credit to kawan2 opis yang pergi majlis Aliff..




Selamat pengantin baru Aliff...cantik wifenya...comel...moga bahagia hingga ke jannah..dikurniakan putra dn puteri yang soleh dan solehah..amin...

psst...Hensem kacak bergaya dia setelah berjaya kuruskan badan dalam masa 3 bulan sebelum majlis perkahwinan..tahniah buat Aliff atas usaha gigih beliau..

Nanti akak bagi hadiah ye Aliff!!!!

11 comments:

  1. Tahniah dan selamat pengantin baruuuuuuuu

    ReplyDelete
  2. gebu bininye, cuteeee, hehe~

    depa ado blog?, ehh, kurus dlm 3 bulan? wowww, ade gmbo bfore after? wowwwww, hehe

    ReplyDelete
  3. Huhuhu.. frust gak tak dapat pergi..

    ReplyDelete
  4. tahniah..selamat pengantin baru..:)

    ReplyDelete
  5. sama la kak..frust betul xdpt gie...keadaan kulit xmengizinkan...huwaaaaaaaa..

    selamat pengantin baru alip...

    ReplyDelete
  6. Tahniah buat pasangan pengantin. Semoga bahagia hingga ke jannah..amin

    ReplyDelete
  7. suka baca entry wedding. suwett. semoga berbahagia ke akhir hayat!

    3 Sebab Anak kuat Mengamuk

    ReplyDelete
  8. Tahniah buat kwn akak sama cntik sama padan

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah