Friday, August 7, 2015

#efgchallengeday6 - L.O.V.E


"C.I.N.T.A bukanlah semata-mata berapa luas atau banyaknya kita ungkapkan perkataan AKU CINTA PADAMU tetapi..pengertian CINTA adalah sebanyak mana kita boleh buktikan adakah ianya BENAR"

#raraAugustChallenge
#efgchallengeaugustday6
#exchangefeedgroup
#bukansembangkosong
#kelabbloggerbenashaari

17 comments:

  1. bukan dengan perkataan tetapi dengan perbuatan...

    ReplyDelete
  2. ececehhhh, betul2, agree with youuuuu sis :)
    prove that we love someone tu lebihh bagus, tp jgn sampai tergadai maruah lakk, kan :)

    ReplyDelete
  3. betul..cinta dalam pelbagai bentuk..

    ReplyDelete
  4. ada apa dengan cinta .. dulu time remaja serik betoi dengan cinta , menyakitkan hati betol haha tp bila dah kawen cinta tu tanggungjwab kikiki

    ReplyDelete
  5. setuju 200%....kalau tak tunjuk mana nak taukan...hehehehe

    ReplyDelete
  6. ssh sy nak capai cinta cam ni sis... cinta sy dgn Dia sentiasa lemah....

    ReplyDelete
  7. Ada yang bernasib baik, ada yang tidak.. rezeki masing2

    ReplyDelete
  8. setuju sgt!!! dgn kata2 belum terbukti benar

    ReplyDelete
  9. cinta..jgn salah maksudnya..huhu

    ReplyDelete
  10. jangn menjerat dengan cinta..hahah

    ReplyDelete
  11. wana suka sangat dengan quote tu..memang setuju sangat ;)

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah