Wednesday, August 12, 2015

PERBEZAAN ANTARA ISTERI DAN GIRLFRIEND PADA PANDANGAN SEORANG SUAMI

Isteri macam tv, girlfriend macam handphone.


Dirumah tengok tv,
pergi keluar bawak handphone.

Kadang-kadang seronok tengok
tv, tapi selalunya masa banyak
habis main handphone.

Tv percuma sepanjang hayat, tapi
handphone kalau tak bayar servis
line, talian akan ditamatkan serta merta..

Tv saiznya besar, berat tapi Hp cute, comel,
ramping dan banyak butang
boleh picit dan boleh dibawa ke
mana-mana pada bila-bila masa saja..

Kos penyelengaraan tv murah aje, lagipun jarang rosak, tapi Hp..
mak oii.. mahalnya selalu
meragam plak tu.

HP bila kita bercakap dgn dia... dia jawab semula.... TV asyik nak kita dengar je dia cakap...
Yang sadisnya Tv ada remote
control, tapi Hp takde.
Cuma satu je kelebihan Tv, takde
virus.

Tapi Hp sekali kena virus
habislah!

JADI.. JANGAN PENING KEPALA,SAYANGILAH TV ANDA

Gurauan di petang hari...forwarded dari whatsaap..

Tapi kalau fikir semula ada betulnya kan.....

13 comments:

  1. Salam, uihh...mcm kasar je kalau lelaki pandang isteri dgn girlfriend camni..kurang ajar sungguh! huh~ tetiba emo

    ReplyDelete
  2. Maksud tersirat..
    TV tu halal..
    HP tu haram..

    ReplyDelete
  3. TV jugak yg best, even salu tgk hp, dh mls pegang, , penat belek sane sini, tv jugak yg kucariiiii, huhuuuuuuu..

    tv setiaaaaa, kalau hp ni, mudah tercicir lah, mudah tah mne2 ilangnye bila cuai, hehehe

    ReplyDelete
  4. Penuh dengan maksud tersirat....
    Whatever pun...TV tetap best...

    ReplyDelete
  5. ada terbaca ni dulu..lawak, tapi ad amaksud tersirat tu..awass

    ReplyDelete
  6. haha..perbezaan tu memang betul..pandai betul orang yang buat ayat tu.. :)

    ReplyDelete
  7. heheh...ada2 je..tapi macam betul je..kan??

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah