Tuesday, August 4, 2015

Bila Suriaamanda Jatuh Sakit...

Package Demam, Batuk &Selsema

Hi korang....tgokla banyak betul ubat aku kan...letih dh makan ubat...


Sesekali bila tak sihat..akan amik masa yang lama untuk sembuh..aku rela selsema dari batuk..batuk ni buat aku susah nak bernafas...suara pun dah takde dah...ella pun kalah bila dengar Suara seksi aku ni ha...sib baik xde laki lagi...kalau ada laki sure dia Iingat bini bertukau suara jadi suara jantan jelita...auwww...haih...nak jawab phone pun segan dh ni...
Doakan aku cepat sihat kawan2 ye...

22 comments:

  1. Allahu kak! semoga cepat sembuh tau!

    ReplyDelete
  2. banyaknya ubat..moga cepat sembuh yer kak..

    ReplyDelete
  3. semoga akak cepat sembuh...http://jmbelog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Banyaknya ubat kena makan..huhu..semoga akak cepat sembuh tau..take care..

    ReplyDelete
  5. Syafakillah...
    Ubat batu Sedilix tu ngantuk gila wehhh

    ReplyDelete
  6. Jaga kesihatan ya Kak..moga cpt sembuh ya

    ReplyDelete
  7. semoga cepat sembuh kak SA.. ni stress dgn bos ape?? hahaha

    Pasti anda ingin tahu - Khasiat tersembunyi Daun Sup dalam masakan Mampu Mencuci Buah Pinggang

    ReplyDelete
  8. SA ~ Moga cepat sembuh makan ubat dan banyakkan berehat yea..
    Take care....

    ReplyDelete
  9. get well soon... speedy recovery

    ReplyDelete
  10. mcm mne kak? dh ok ke tuuu? Allah beri sakit, untukk cuci dosa2 kecik manusia, dan smg brtmbh sado hati untuk hidup di muka bumi iniiii, hehhe~

    ReplyDelete
  11. Ada masa kita sihat.. ada masa tak..
    Jadi hargailah masa yang kita ada tak kira masa sihat atau tidak..
    Speedy recovery SA..

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah