Thursday, July 24, 2014

Dah Gemuk Dah Dia......Syukur Alhamdulillah.....

Alhamdulillah....korang ingat lagi kan adik Firdaus yang ditemui dalam keadaan yang x terurus baru2 ni.....seronoknya aku tgok dia dah makin berisi....sihat dah dia....


PENYELIA Jururawat, Darwisah Idris dan K Malathy mengambil kesempatan memeluk dan beramah mesra bersama remaja kurang upaya, Muhammad Firdaus Dullah, 15 yang kelihatan ceria selepas dibenarkan keluar dari Hospital Tuanku Jaafar Seremban


Adik Firdaus dah dibenarkan keluar setelah pihak hospital yakin dia dah semakin sihat...tp x pasti plak adik Firdaus akan ditempatkan di mana...sama ada under JKM atau ada saudara mara yang akan ambik dia..
harap2 selepas ni x kisah lah mana2 pihak yang mengambil tanggunjawab menjaga adik Firdaus...harap2 di jaga dengan sempurna...anak2 istimewa macam adik ni...harus diberikan kasih sayang bukan dipinggirkan...
betul tak?

12 comments:

  1. alhamdulillah...janji dah sihat pun alhamdulillah :)

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah, gemok dan comel tapi ada iras2 mak di si lola tuh.. hihihihi

    ReplyDelete
  3. dah berisi nampak tu...hopefully dia diserahkan kepada yg ikhlas nk jaga dia..

    ReplyDelete
  4. Alhamdulillah.. moga Firdaus kuat dan sihat selalu hendakNYA..

    ReplyDelete
  5. Alhamdulillah..sihat dah..harap lepas ni ade orang yang menjaga dia dengan baik kan

    ReplyDelete
  6. amboi, tembamnya! alhamdulillah..kita doakn yg terbaik utk adik firdaus..xlupa utk anak2 di gaza..huhu..

    ReplyDelete
  7. Alhamdulillah syukur.. tak sangka adik Firdaus dah boleh mencecah berat badan ke tahap ni.. Allah Maha kaya.. happy sangat tengok adik Firdaus :)

    ReplyDelete
  8. alhamdulillah seronok sgt tgk die dh berisi

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah