Friday, July 25, 2014

Rezeki Mama & Dania Sempena Lebaran


Alhamdulillah  murah betul rezeki ...x rugi rasanya bekerja hari ni..walau td duk memekak xde mood kerja kan...sekali boss kecik bg duit raya...bukan utk aku je tp untuk dania sekali...pas tu big boss bg jugak kat dania...wah2....korang nampak yg purple tu x? Haaa...itu untuk mama..special thanks to En Shaja....hihihi...immediate boss just bg dania je RM50...mama xde...teruk tau si giant ni....lepas ni aku x jaga dia dh....apapun
Syukur alhamdulillah.....aku dh nampak semua purple jer dh ni.....
Hahaha...okeh...sapa lg nak bagi duit raya...lai..lai....lai.....kul 4.30 kang aku nak balik dh.....
Cepat2 sementara aku kat opis lg ni....

11 comments:

  1. Alhamdulillah rezeki..banyak tu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. boleh la buat2 beli henbeg raya kan Fiza...huhuhuhu

      Delete
  2. banyak tu dapat duit raya..untunglah

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. alahai..SA lom kawen la.....x leh bagi duit raya

      Delete
  4. Alhamdulillah, rezeki akak dengan dania tu kak... simpan tau, jangan boros2...

    ReplyDelete
  5. Alhamdulillah... semoga sentiasa dimurahkan rezeki... aamiin.. :)

    ReplyDelete
  6. masyuk tu... bagus lah boss bagi duit raya..

    ReplyDelete
  7. Alhamdulillah...byk tuh...rezeki

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah