Tuesday, July 22, 2014

Mangsa Pertama Bunga Api

Dapat whatsaap mlm td dr group family...terkejut beruk aku tgok Aresaa berbalut kaki....terus call tanya dh kenapa...naluri mama kan even bukan anak sendiri yang kena
Dh agak mesti kena punya....kena pun sikit je...tp balut mcm patah kaki....
Sabar je la....saje bikin panik...


Si manja mana kaki dh berbalut


Cakit la tuh ea.....


Oii...pakai cellotape je?

Ghairah sgt main bunga api kan....haaa....amik kena percikkan bunga api...
Sabar je la...kena sikit je kot....balut mcm parah sgt2...hahaha...
Tu la ragam anak2 kan....mcm2 hal....
Tp kalau x buat hal x meriah plak nanti kan....diorg la penglipur lara hati kami....


15 comments:

  1. Hmmm, sikit je tu kan. tak teruk. dulu-dulu main bunga api ngan mercun tak ada apa. sekarang ni macam-macam pulak jadi.

    ReplyDelete
  2. Aduyaiii kena percikan bunga api...bunga api yang jenis mcm mana ye...aduyai risau kan SA...tp series bunga api tu lah buat meriah hari raya...tp kalo berlebih2 lebihan letup mcm nak gegar satu rumah itu bahaya hehhe

    ReplyDelete
  3. ala kesian dia..cedera parah tu..hihi

    ReplyDelete
  4. memula panik tengok tapi bila dah tau keadaan sebenar rasa nak gelak pun ada.. hehehe.. comel je tengok aksi dia tu..

    ReplyDelete
  5. Alolo cian dier kene bunga api yer.. Nasib bek kene sikit jer.. hehehe

    Ragam anak2 mmg penyeri rumah kan??

    ReplyDelete
  6. Ciian c keci sib baik tak ada apa2 l

    ReplyDelete
  7. Alahai kesiannya... Kna hati2 dan pengawasan org dewaa..

    ReplyDelete
  8. alahaii sian dia..mesti taknak main bunga api dah tu

    ReplyDelete
  9. Nanti cukup2 la mainj bunga bunga api adik sayangg ,,..Takuit anty Lya tgk bila dah terkena camni ..Anty tak bagi lagi anak2 main tapi kt kg nnt tak tau ler sbb kat kg ramai pak pak sedara diaorg balik huhuhu.........

    ReplyDelete
  10. Alahai cianlah... nasibbaik tak berapa teruk... syukur alhamdulillah...

    ReplyDelete
  11. Kesiannya... hrp2 cepat baik sblm raya..

    ReplyDelete
  12. anjer sangat ni.. betul kata SA tu balut dah mcm parah sangat2 hahha

    ReplyDelete
  13. Aik.. kenapa guna cellotape? 0,0 Cepat sembuh ye :)

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah