Thursday, July 24, 2014

Lagi pesawat terhempas...


 Saddened news again after MH17....deepest condolence to all the families of TransAsia Irways... 
Belum habis lgi kisah sedih Malaysia... now di Taipei plak...
Walau bukan saudara mara kita but as a human...this is sad and bad news.....
RIP...

15 comments:

  1. tahun 2014 ni saja banyak kes flight rosak la kan

    ReplyDelete
  2. Dugaan demi dugaan..macam macam terjadi kan.

    ReplyDelete
  3. innalillahiwainnailaihirojiun. >_<

    al fatihah

    ReplyDelete
  4. RIP....SA pagi tadi suami pun cerita berita yg sama...katanya hampir 40 vip maut....oh my...sedih SA...ujian Allah

    ReplyDelete
  5. Very sad news.. macam-macam pula jadi berkaitan pesawat sekarang ni kan.. RIP..

    ReplyDelete
  6. baru dapat tau hari nie..isk..iskk

    ReplyDelete
  7. Banyak betul pesawat terhempas kan ???

    ReplyDelete
  8. Takut bila dengar ..Nak naik pesawat pon takut ..Tau tak Akif cakap apa..Nanti nak g Langkawi trak nak la naik kapal terbang takut la huhuhuhu........

    ReplyDelete
  9. macam fobia pula nak naik kapal terbang sekarang ni.

    ReplyDelete
  10. Takziah utk keluarga mereka ...

    ReplyDelete
  11. lagi!! kadang mcm pelik je.. bila kes bunuh, kes bunuh sokmo.. kalau kes ragut, ragut sokmo, kalau kes katerbang terhempas, terhempas sokmo.. ini suratan atau kebetulan sebenarnya?? hanya Allah je yang tahu.. huhu

    ReplyDelete
  12. Takziah untuk ahli eluarga mangsa :'(

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah