Wednesday, July 2, 2014

Aaron Aziz bagi Salam Ramadhan....


tengah lepak2 ngan family Sabtu malam minggu lepas, sehari sebelum puasa dapat wish selamat berpuasa dari  Aaron Aziz, terkojot mak tau....Aaron Aziz la sangat....rupanya aaron aziz a.k.a blogger raja hashtag si Boni Kacak....x sangka betul si boni wish aku...hehehe...rasanya bukan aku sorang kan...sure ramai blogger lain...apapun terima kasih boni sebab ingat kat SA..

Korang yang belum kenal boni...sila ke LINK INI ye...korang rugi kenal di ni...glamour ni...blogger retis...siap ada album lagi.....
Tak percaya? terpulang....hehehehe...


14 comments:

  1. Nie saya geram ni .. tak ada pun wish kat saya .. dah la kata nak lepak minum teh tarik tak jadi jadi .. balik kampug kat Bagan Serai dah dekat je ngan umah tu .... memang hangin ngan boni kacak ni ... grrrrr ... kat awekkkk je dia bagi .. cis cikedes

    ReplyDelete
  2. hahaha Boni2...hang xabih2...

    ReplyDelete
  3. haha..ingatkan Aaron Aziz betul tadi..:)

    ReplyDelete
  4. hahaha..ingatkan btl2 la abg aaron ajis tadi..=D

    ReplyDelete
  5. kalau Aaron Aziz betul2 mau pengsan SA kot hahaha

    ReplyDelete
  6. SA bertuah badan...ehehehee...

    ReplyDelete
  7. wahhh..ingatkan betul2 aaron aziz tadi..hehehe..tapi tak penting siapa pun yang wish..apa yang penting ialah keikhlasannya..tak gitu kak??heehe

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  8. Hehehe dia tak ucap pon tuk kita hahhaha ..kita tak glemer cam dia huhuhu

    ReplyDelete
  9. hahahahahahaha.. patutlah tersedak2 kat rumah ni.. rupanya naik kat entri..

    ReplyDelete
  10. Ingat betul betul eron aziz tadi

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah