Wednesday, July 16, 2014

Handbag Chanel for Raya..


Kawan group ahli mesyuarat tingkap whatsaap gambar ni....
Terus aku gelak besar...besaunyer alahai bag dia....Chanel lg....ko hado?
If wujud In reality x tau la nk ckp apa...
Pas tu ada plak yg beli....hahaha.....sabar je la....

13 comments:

  1. Ni nak sumbat duit raya anak-anaklah ni. Tak pun nak buat tapau kuih raya yang sedap-sedap kat rumah orang, sesuai bangat nih :)

    ReplyDelete
  2. kalau kecik orang tak nampak akak.. hahh ambik sekali besar gedabak dia galas..baru sempoiiiiii... hahaha

    ReplyDelete
  3. Mak aih...ni boleh buat hola hop ni...haha

    ReplyDelete
  4. banyak boleh masuk duit raya nie..hahaha...

    ReplyDelete
  5. tak tahulah kot ade yang beli.kena bahan atau sebaliknya.huhu

    ReplyDelete
  6. Ini sudah boleh main hula-hula. :-) Sudah tahap fashion disaster.

    ReplyDelete
  7. serius???dah serupa padlock dah saya tengok..hahahaha

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  8. haha pernah tgk kat fb haritu gambar ni..
    adoiii kalau gini rupanya handbag utk raya, mst kena readykan duit raya beribu2 baru padan ngan handbag hahaha

    ReplyDelete
  9. Haha... Org lari.. Tahu nk kutip duit raya.. Haha

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah