Friday, July 4, 2014

Lawak Pagi Jumaat..


3 lelaki masuk meminang anak Pak Imam.
Pak Imam - " Kau nama siapa?"
Lelaki 1 - " Nama saya Asri.."
Pak Imam - " Haa.. Kau baca surah Al-Asri.. Aku nak dengar.."
Lelaki 1 membaca surah Al-Asri dengan lancar..

Pak Imam - " Apa nama kau?"
Lelaki 2 - " Nama saya Anas, Pak Imam.."
Pak Imam - " Kau baca surah An-nas.. Baca dengan betul.."
Lelaki 2 membaca surah An-nas dengan baik dan lancar..

Lelaki 3 mulai menggigil.

Pak Imam - "Kau.. Nama kau apa..?"
Lelaki 3 - " Err.. Err.. Nama saya Yassin.. Err.. Tapi kat rumah, Mak dan ayah saya panggil saya Qulhuwallahuahad..


Pengsannn!!!

15 comments:

  1. hahahaha yang pak imam tu tu beragak lah sikit.. hhahhaha

    ReplyDelete
  2. dush dush... lawak betul lah kak... salam jumaat...how are you today???

    ReplyDelete
  3. jap2..nak sambung nak sambung..

    Sambungan kisah di atas.

    Lelaki 4 masuk dan mula menggigil.
    Belum tok imam tanya, dia tanya dulu.
    "Anak tok imam nama Fatihah kan?"
    Lantas dia membaca surah al Fatihah hingga habis.
    "Fatihah tu adik dia, sekolah lagi. Yang ni Mariam. Sila baca surah Mariam sekali."

    ;D

    ReplyDelete
  4. Hahaha... Salam Jumaat akak.. dah sihat ke?

    ReplyDelete
  5. haha panjang sgt surah yasin tu..:)

    ReplyDelete
  6. Hahahaha...jenuh nk baca surah yaasin kan..

    ReplyDelete
  7. hahahhaa... panjang nak men Yasin tu Suria :)

    ReplyDelete
  8. dan dan jadi Qulhuwallahuahad ye..lawak je jawapan dia

    ReplyDelete
  9. haha... de dpat gak kt whatsapps..

    ReplyDelete
  10. Hahaa.. panjang ayat Yassin tu.. kasi yg pendek je.. :D

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah