Tuesday, July 22, 2014

Rezeki Sempena Raya


Alhamdulillah rezeki nak raya ni kan...bertambah kuih raya mak aku....dapat dari travel agency...murah rezeki....
Special thanks to Boustead Travel and Mayflower team....


Ni dari Mayflower


Yang ni dari Boustead...

Terima kasih ...

Kuih yang aku order tart nenas esok kot sampai.....esok balik Seremban kejap...Khamis balik sini balik...x sabar nak cuti raya...aku masih keja Jumaat nanti....
Cuti pun amik 3 hari start Rabu - Jumaat...
Isnin  4hb start keja semula...

Korang cuti lama ke?


17 comments:

  1. wahhh...bestnya dapat free...

    kitaorg cuti lama..sama macam cuti sekolah..hihi...

    ReplyDelete
  2. rezeki tu jgn di tolak xnak mai pos kat ana hihiii

    ReplyDelete
  3. sama je kak cuti kita...sbb company melayu...so, semua kena cuti laa... :)

    ReplyDelete
  4. Wah dpt free bestnya lya pun cuti seminggu je

    ReplyDelete
  5. Alhamdulillah rezeki..wah lama tu akak cuti..raya sakan la ni

    ReplyDelete
  6. SEDAP SEDAPP..SHARE SIKIT...HEHEE

    ReplyDelete
  7. Wahh alhamdulillah rezeki... tahniah SA.. :)

    ReplyDelete
  8. Alhamdulillah... rezeki dpt biskut raya free.. =D

    ReplyDelete
  9. Alhamdulillah, teringin pula nak merasa kuih raya tapi tak beli lagi hehe.

    ReplyDelete
  10. bestnyaaaa..jimat tak payah beli..

    ReplyDelete
  11. sy pn rembat kuih kakak saya yang dapat dari orang bagi... klu raya mmg jarang membeli kuih raya...

    ReplyDelete
  12. duit raya dapat, kuih raya dapat.. meriah raya SA tahun ni..
    I cuti 3 hari je for nxt week

    ReplyDelete
  13. Cuti satu minggu.. lalalalala ^^ ♩ ♪ ♫ ♬

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah