Thursday, July 31, 2014

Korang Dah Kena????


Soalan tradisi dan wajib masa raya....
Aku naik jelak menyampah sampai nak muntah hijau dh....kalau ada la mokcik2 mulut wifi mcm ni mmg aku awal2 jauhkan diri.....

Jawapan aku sediakan...

1. Tunggu acik sponsor
2. Tarikh dah ada...tahun x tau bila....

Boleh????


17 comments:

  1. Memang menyampah soalan macam ni. Penat betul nak jawab. Cili mulut masing2 baru tau.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Diorg psycho kita...kita psycho diorg balik

      Delete
  2. saya belum lagi kena soal macam tu.. mungkin tunggu 4-5 tahun lagi.. heheh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bagus if belum kena....tp akan kena jugak nanti kan...

      Delete
  3. itulah. bak kata sorang ustaz, tak silap saya ustaz zaharuddin tu, pahala berpuasa di bulan ramadhan, terhapus dengan tanya soalan2 macam ni di bulan syawal. sebab bile kita tanye soalan macam ni, boleh jadi menyinggung hati orang yg ditanya. wallahualam

    ReplyDelete
  4. hahaha... i like ur answer kak

    ReplyDelete
    Replies
    1. Diorg yg ajar kita kurang ajar tp kita kena pandai jawab mimi

      Delete
  5. hahaha....biasalah kak bila dah ramai-ramai..ada je soalan cepu emas..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itu la...soalan fav every year everywhere

      Delete
  6. dulu masa belum kawin sibuk lah org dok bertanya bila nak kawin..
    lepas tu nasib I lambat 2 tahun nak dapatkan Khairine pun orang sibuk tanya bila nak ada baby?? gggrrr
    skrg alhdmulillah dah tak ada lagi soklan2 mcm tu.. hehe

    ReplyDelete
  7. sebelum kahwin memang ini soalannya..skang tanye soalan lain pulak..bila nak ada anak?huhu

    ReplyDelete
  8. gitu le manusia!!!!!!! but jawapan u kelasss!!!

    ReplyDelete
  9. setiap kali jumpa mesti soalan tu akan ditanya...jawapannya senyum ja la..malas nak kata apa..

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah