Saturday, July 19, 2014

This is too much....


Seriously this is too much...kurang ajar sungguh Deputy Minister ni...
Boleh dia samakan saudara mara kita di Palestine tu dengan binatang.....kalau dapat la tangkap ni memang aku cincang2 lumat ni...
Sakit betul hati...

16 comments:

  1. Sakit ati betul ngan makhluk yang tak beradab camni ..

    ReplyDelete
  2. Apasal la ngan dia nie ..sakit kot atau mmg sifat semulajadi dia cam tu kot Huhhhhhhhhhhhhhh kalau dapat kita bawak dia g sana humban kat sana biar dia tgk sendiri penderitaan sedara mara kita kat sana tu ..Agak2 la nak cakap camtu ..mmg tak sayang mulut betul la ..Bila keluar bab2 Palestina ni Lya jadi emosional sikit mmg takleh dengar la benda2 gini SAKITTTTTTTTTTTT ATIIIIIIIIIIII

    ReplyDelete
  3. Rasa macam nak pi tembak jer dia tu...

    ReplyDelete
  4. memang dasar keturunan biadap..

    ReplyDelete
  5. just found yr blog.memang melampau la this man..dh smpai tahap kurang ajaq kan?

    ReplyDelete
  6. bom je dia bru dia rasa keperitan nya bleh plak sma kan dgn haiwan!

    ReplyDelete
  7. subhanallah.. semoga dia mendapat balasan yg setimpal di akhirat nanti

    ReplyDelete
  8. he did not know anything about Islam
    dats y dia berani buat kenyataan mcm tu.. Ggrrrr

    ReplyDelete
  9. Dia lah yg sebenarnya begitu.. Huhy

    ReplyDelete
  10. Jadi geram dengan statemen dia ni... mmg kejam...

    ReplyDelete
  11. Zionis ni mmg keturunan yg lebih hina dari BAB* ....

    ReplyDelete
  12. dorang ni memang takde perasaan kan

    ReplyDelete
  13. ya Allah....!
    moga saudara kita di sana terus teguh imannya demi keluarga, agama dan negara mereka... ;(

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah