Thursday, July 10, 2014

Ayu Bersimpuh...


Hi korang....
Aku Ingat nak up citer pasal iftar semalam...ni tgh sakit kepala plak...muahaha...terus rasa
Malas nk update...dh knp kan....pas tu td pi level 10 nk pi measure uniform baru..punya la ramai....nak tak nak kena gak beratur dan tunggu giliran...ntah bila diorg snap gambar ni dan up kat fb....terselit aku yang ayu bersimpuh kat celah2 diorg tuh.....sib baik elok bersimpuh....cuma yg x eloknya tgh bz gossiping....hihihi.....sampai ke sudah tgok fb ada gambar ni....segan i tau....dngan selipar jepunnyaaaa.....

Korang jgn gelak eh...sehabis ayu dh tu....

25 comments:

  1. tu la nasib baik elok bersimpuh nyer hehehe.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kannnn...kalau tetiba duduk macam hapa....hehehehhe

      Delete
  2. bersimpuh memang ayu tapi kejap je dah lenguh nanti..hehehe

    ReplyDelete
  3. Hahaha dah ayu sungguh tu suria.. mcm perempuan melayu terakhir..

    ReplyDelete
    Replies
    1. amboi akak....xde la...kebetulan jer tu...

      Delete
  4. Replies
    1. sangatttt.....hey...i sopan tau.....

      Delete
  5. alololo... fokus benor si hakak ayu berhujah.. hehehe.

    ReplyDelete
    Replies
    1. x sedor orang tgh candid....ramai jadi mangsa ari ni...

      Delete
  6. Korang jangan gelak....errr.....waka....waka.....dah tergelak aaaaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. u memang jahat jebat....i hate u....hahahahaha

      Delete
  7. hahahaha...siap ada berselfie.......xpe sekali sekala...gambar kenangan.

    ReplyDelete
  8. tak perasan pun SA terselit kat situ.. bila mention kat blog baru tercari2 mana wanita yang bersimpuh ayu tu.. ;P

    ReplyDelete
  9. Alololo..sape la yg ayu sgt tu eyh. Blh buat menantu tuuuuuuuuuuuuuu...


    kah kah kah

    ReplyDelete
  10. Nasib baik ayu bersimpuh walaupun berselipar jepun jek... Takpa, kalau tak beritahu, orang tak tahu pun tengah rancak bergosip :)

    ReplyDelete
  11. Duduk bersimpuh kauuuu mak jemah hehehhehe ..Cantik la sesekali bersimpuh ..cam ayu jercam comel jerr

    ReplyDelete
  12. wanita melayu terakhir kah.. hihihi

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah