Tuesday, June 24, 2014

Jerebu Lagi???


Ni gambar Brickfield hari ni....ohoi....teruknya jerebu....dengarnya kat Dumai ada hutan terbakar..aduhai..dh la panas...jerebu plak...
Area office or rumah korang mcm mn?
Jerebu jugak ke?


13 comments:

  1. Yup!
    Tampin pun...pagi2 bukak pintu bau asap!

    ReplyDelete
  2. area opis & rumah I jerebu jugak..
    nak pergi jelebu pun jerebu jugak.. acaner tu?? hahaha

    ReplyDelete
  3. Takder jerebu ..hujan arini ..

    ReplyDelete
  4. jerebu balik. umah sy ni, jiran duk bakar sampah o bau jerebu. sy pon tk sure. hehe

    ReplyDelete
  5. Risau kan dengan cuaca sekarang ni...
    Harapnya hujan kembali turun

    ReplyDelete
  6. fuuuhhh.. cuaca xmnentu skang ni, tambah lagi ngan jerebu ? kena jaga kesihatan diri tauuu ..

    ReplyDelete
  7. Penang pun dah jerebu. Sama-sama kita doakan moga hujan cepat tuurun

    ReplyDelete
  8. Gelap rasanya mata ni bila tengok jerebu kat luar. Area my rumah lagi teruk. Sampai je rasa cam nak sesak nafas. Mengapalah datang lagi wahai jerebu ...

    ReplyDelete
  9. Ye la. Asik asik jerebu je. Ramai yg x sihat bila jerebu ni

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah