Sunday, June 29, 2014

Dah Pasang Awning dh...

Pagi tadi dh selesai pasang awning kat Teratak MakAbah kami....Alhamdulillah dh selesai dan dah nampak luas dah....lama gak diorg pasang depan belakang...


Cuaca bagus ari ni x panas pun..


Lebar senyum mak dh pasang awning rumah.....

Total damage fir awning RM3000...depan belakang.....murah ke mhl?
Ikutkan hati nak pasang pergola..uish..RM12k la plak....buat ikut budget je la....Nanti nak cari lamu tembok tu plak...apa ke nama lampu tu ntah....aku panggil lampu tembok je...

Kita tungguuuu.......



16 comments:

  1. nasib baik cuaca ok je kan boleh pasang dengan jayanya

    ReplyDelete
  2. datang jenguk awning baru SA..selamat berpuasa

    ReplyDelete
  3. Wahhh best sikit boleh berlindung dari hujan panas bila duk kat luar kalau ada majlis tetiber hujan tak yah la nak lari2 hehehe

    ReplyDelete
  4. bila dah pasang awning ni,taklah panas dan tak kena hujan...sy pun dalam perancangan nak pasang awning rumah.

    ReplyDelete
  5. Lepas ni teduhlah sikit umah tu sis...tentang cost tu dee x pandai nak ckp murah ke mahal..sbb xde experience pasang..hehe..

    ReplyDelete
  6. waahhh.. bpatutan kot arga tu Zra pon xsure tp manfaat letak tu ok laa.. terlindung dr terik mentari ngan ujan.. heheh.

    ReplyDelete
  7. senang dah pesang awning ni..takde kena hujan kat laman..kalau nak sidai baju ke budak budak main kat luar ke kan..rasanya standard harga kot tu kan..

    ReplyDelete
  8. Ni kira awning rayalah nih! Bolehlah buat lepak-lepak depan rumah, dah tak panas lagikan.

    ReplyDelete
  9. ni consider awning raya jg lah ni yer.. hehe

    ReplyDelete
  10. wah dah start deco rumah utk raya la nie.. =D

    ReplyDelete
  11. happy mak abah... rumah dah nampak luas..

    ReplyDelete
  12. Murah sangat dah tu.. berapa RM per kaki?

    ReplyDelete
  13. Boleh thn gak ek... Dok pikir2 nk psg gak nnt..

    ReplyDelete
  14. kalau dari segi harga tu tatau laa plak nak cakap cammana..tapi apa yang penting bab2 macam nie ialah kualiti pemasanganya supaya tak mendatang maslah di kemudian hari..hehehehe

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah