Friday, June 20, 2014

Posing Sakan Mama, Acu dan Dania...

Lepas jer keluar nak pi ke Station Lrt, terus ternampak lukisan2 cantik ni kat dalam tu kan...singgah kejap la..pose kejap barang seketul dua...seketul ke???? non hadonya dik non....bersepah gambar...tp ni je la aku tepek...muntah hijau plak kang korang asyik tengok kitorang je....

Korang tgok jer la gambar...malas nak tulih caption...gambar pun dah macam patriotik sangat kan...











Last kopek amik gambar kat sini....terus nak pi station LRT pi Sogo, x tau kat mana tanya orang...ingat dekat...mak aiii....jauh jugak menapak....
naik LRT terus pi station Bandaraya..turun je..jalan keluar dah sah2 menuju ke Sogo....cari makan dulu...dah makan patah balik masuk Sogo...bertapa kat situ je la 2 jam untuk cari barang2 anak dara kesayangan aku tuh...cukup eh kakak...tinggal baju ngan baju kurung je lagi....ok2..mama up sandal je satu lagi...pas ni cukup tuh...complete dah.....puasa pun belum baju raya dah beli dah.....

7 comments:

  1. semangat petriotik sangatttt hehe

    ReplyDelete
  2. patriotikk sungguh hehe..

    btw, cantik umah baru hehe

    ReplyDelete
  3. Semua gambar cantik2 ...Suka suka suka ..bergambar sakan la ni SA..

    ReplyDelete
  4. wahh kemain posing tu..cantik lukisan tu kan :) haruslah kena bergambar kat situ

    ReplyDelete
  5. Eh, cantik pulak posing kat sini! Untung kakak dah hampir complete persiapan raya. Anak-anak saya masih nak kena cari lagi baju melayu/jubah dan nak tambah mana tak cukup.. Takda masa nak menyopping. Untuk diri sendiri, sepanjang masa ada :)

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah