Saturday, June 7, 2014

Kami Di Muar...


Tepat pukul 10.30 am kami dh sampai kat Muar...seronok dua beradik sepupu ni berjumpa....itu belum si kembar sampai....lambat masa tu diorg gerak...orang dah tido baru diaorg sampai...


Sampai2 je main tab


Seronok betul masing2 bila jumpa

X Ingat langsung nak makan...berpaksa makan...main jer...
Budak2 kan...nak pulak dh lama x jumpa.....

6 comments:

  1. biasa la budak2...kadangkala tu asyik sangat main bukan setakat tak nak makan...kita panggil pun dia pandang je lepas tu sambung main balik hehe...

    ReplyDelete
  2. Seronok jmpa kaum kerabat ... Mmg gtu dh..

    ReplyDelete
  3. selalunya macam tu lah kan..bila dah berjumpa,,sibuk dengan aktiviti dorang je la..

    ReplyDelete
  4. kasih seorang sepupu.. lama tak jumpa gittu lah gamaknya.. hehehe dah mcm ayat org bercinta pulak..

    ReplyDelete
  5. Best dpt jmpa kazen. Anak akak umur berapa tahun?

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah