Wednesday, June 11, 2014

Jariku Terhiris Luka...


Malang Isnin termasuk toilet lelaki tingkat 13...alasan main terjah je nasib baik level 13 Penthouse xde orang....semalam tgh leka buat kerja nak potong kertas guna pisau...dengan jari2 aku terhiris sekali...leh rahan dalam gak la luka dan byk darah....adui la kenapa clumsy sgt kan....


Akhirnya berbalut jari I.....sib baik x teruk...kalau x kurang 1000 hantaran kan...
Hahaha....joking....
Pedih perit semua ada....sakit wooooooo......sampai hari ni masih sakit...
Tp masa tukar handsaplast tuh tgok luka tu dh bercantum....
Kenapa x pi jahit???
Jahit???? X per la...aku rela tahan sakit dari kena jahit....
Ala...esok2 elok la ni...


12 comments:

  1. adeh...
    bnyak sgt duk pk ni sis..
    projek besar ker apa lepas nie.
    hehehe

    ReplyDelete
  2. ouch !!
    tangan kiri takpe la. kalau tangan kanan, dah nak kene makan pakai sudu
    makan pakai tangan pedih pulak nanti

    ReplyDelete
  3. nasib baik takde org dlm toilet tu..hahaha

    ReplyDelete
  4. susah nak buat keje kalau jari sakit..tambah2 kalau belah kanan

    ReplyDelete
  5. ngeri nak membaca apatah lagi tengok luka tu..adeshh kak, hati² tau memotong tu..harap luka cepat kering.

    ReplyDelete
  6. pedihnyer.......berangan kot masa memotong tue

    ReplyDelete
  7. Ouchhh sakitnya..
    letak minyak gamat yer supaya cepat sambut

    ReplyDelete
  8. letak aloe vera kalau ada, cepat sikit tertutup luka tu.. insha Allah...

    ReplyDelete
  9. Huhuhu mesti pedihh tu ... kalau kena air mesti easer peritt sangat2 ..
    Moga cepat sembuh wahai jari ..

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah