Thursday, June 26, 2014

Birthday Gift from Division...

Hi korang....busy giler aku  ari ni....menguruskan kerja....menguruskan majlis hari lahir buat babies June....babies katanya....ada la small celebration within the department staff..mmg buat every 3 month...

Gambar makanan byk giler...tp aku up gambar hadiah dulu la ye..korang tgok gambar je tau...aku mls nak tulis caption





Macam tau2 je aku suka bergambar...diorg bagi photo album...

Special thanks to Admin department yg organize majlis ni...ya allah byk sungguh aku hutang entry ngan korang....aku bz la u olls....sedihnya.......x tau nak buat mcm mn ni....balik umah for sure lambat pas tu dh penat....tp aku kena habihkan jugak entry tertunggak tu....


14 comments:

  1. nanti boleh cuci gambar letak dlm album hadiah :))
    no worries.. take your time at least berupdate jg blog you ni hari2..

    ReplyDelete
  2. congratulation kak..hehehe..nanti boleh laa simpan gambar bebanyak..hehehe

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  3. seronoknya dpt hadiah & celebration dgn kawan2..

    ReplyDelete
  4. bestnya,..bleh buat kenang kenangan :)

    ReplyDelete
  5. Seronoknyerr SA...Lya punya bedayy bulan 10 tau hehehehe ..jgn lupa bg hadiah ya hahahaha ...Nak jugak nak jugak ..

    ReplyDelete
  6. Dah lama mak tak guna album. Tapi sebenanrnya simpan gambar dalam album lagi bagus, kan? :)

    ReplyDelete
  7. Selamat bertugas di bahagian baru ye SA...banyak dapat gift.

    ReplyDelete
  8. Wahhh...kad tu comel2 je..hehe...:D

    ReplyDelete
  9. seronok dapat celeb birthday ramai² :) best lagi dapat hadiah kan

    ReplyDelete
  10. Busy-busy pun sentiasa ada entri blog SA ni. Kira oklah tu. Asal jangan ketepikan mana yang penting sudahlah. Blog ni dah macam rumah kedua pulak. Nak dilupakan terus sayang, kalau boleh hari-hari nak masuk menjenguk :)

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah