Friday, June 20, 2014

Akan Kusimpan Jadikan Kenangan...


Satu2nya pemberian salam persahabatan dari Arwah Syuhada Baharudin....masih baik dan rapi dalam simpanan....aku x tau kenapa aku sayu sangat 2-3 hari ni...walau perkenalan tu baru terjalin March lepas..tp kami dah lama akrab di alam maya...maybe sebab tu aku sangat2 terasa....
Ya allah...kamu tempatkan sahabat blogger kami yang disayangi di kalangan kekasih2 mu Ya Allah....
Aku x dapat bayangkan bagaimana anak2 arwah dan suami serta seluruh ahli keluarga menghadapi dugaan yang maha hebat ini...begitu juga sahabat blogger MAKDARA yang turut kehilangan suami baru2 ini...
aku berharap semuanya tabah menghadapi dugaan...especially anak2....
Bersama -sama kita panjangkan Al Fatihah buat kedua2 Arwah...

ALFATIHAH.....


14 comments:

  1. akan ku simpan jadi kenangan..Al fatihah

    ReplyDelete
  2. Sally pun baru je usha buku ni semalam kak...simpan rapi sekali dengan kad yg arwah bg...

    ReplyDelete
  3. kenangan yang akan kita ingat sampai bila-bila kak..baru tahun depan pasang niat nak jumpa dia di SBByeos...

    ReplyDelete
  4. al fatihah...

    moga Jannah tempat arwah.....sayu plak bace entry ni along...

    ReplyDelete
  5. Berat mata memandang berat lagi bahu yang memikul kan SA. Sama sama kita doa moga Allah permudahkan setiap urusan mereka. Allah kan maha pengasih dan maha penyayang. Mesti ada sesuatu hikmah disebalik kejadian.

    ReplyDelete
  6. Al-fatihah....sayu sangat-sangat....kita yang masih hidup ini kena teruskan perjalanan liku2 hidup...kita doakan mereka yg telah pergi....tp di mata mereka senantiasa segar dan dibawah lindungannya...aminnnn....SA jikalau julia pergi dlu nanti, harap sangat SA hebahkan ye di FB....mcm arwah Syuhada....mana tahu julia tak sempat bg tahu...

    ReplyDelete
  7. Al-fatihah...semoga rohnya akan dicucuri rahmat...

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  8. Kenangan yang tak kan dilupakan ...Al fatihah untuk arwah ..

    ReplyDelete
  9. al fatihah
    doakan dan sedekahkan alfatihah untuknya
    itulah sahabat sejati

    ReplyDelete
  10. sana sini update & sedekah alfatihah kepada arwah syuhada..
    tersentap hati I wpun I tak pernah kenal arwah..
    AL-FATIHAH.. semoga rohnya ditempatkan dikalangan org2 yg beriman.. InshaAllah..

    ReplyDelete
  11. Kali pertama & terakhir bertemu arwah adalah sewaktu majlis sbb 2014 yg lalu... mcm tak sangka je. Semoga Allah sentiasa mencucuri rahmat ke atas rohnya & menempatkan arwah dikalangan org2 yg beriman.. Al Fatihah.. aamiin.

    ReplyDelete
  12. Hmm... Sy x pnh bertemu tapi terasa kehilangan sbb penulisannya banyak sgt yg bermnfaat... Moga di tempatkan dlm klgn org yg beriman..

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah