Tuesday, June 17, 2014

Semperit vs Adeliya...

Adeliya buat hal lagi....kali ni dia ternampak plak kat mana ntah kuih Semperit...sebalang kecik orang tu jual RM15...xde Ibunya beli de...hehehehe....gila sebekas kecik RM15...Ibu pandai buat kuih kan...dah gigih Ibunya buat kuih Semperit...demi anak kan...hahahah...nasib ko la Lisa....


Semperit yang tengah dibakar...


ha...buat...buat..jangan x buat...mama x reti de nak buat..hehehehe


hasil lepas bakar...tp kalau kaler kuning skit lagi baru cantik kot...

Anak nak makan kan...apa ada kisah...nasib la anak sendiri suka makan kuih semperit...mananya x suka...nenek nya pandai buat dan selalu huat..dia ternampak je orang jual maka meroyan nak beli...dari beli baik buat kan...dapat gak 2-3 balang dan boleh makan ulang2...if beli...memang la macam x berbaloi...

Korang suka semperit?


8 comments:

  1. Suka jugak tapi Lya takreti nak buat kuih tangan tak jalan bab2 buatkuih nie ..
    Lya terer bab2 masak nasi lauk pauk terer la hehehe ..
    Kalau raya Lyatempah jer ngan adik beradik hahhaa ..
    Wahh bagus la SA anak nak makan kena la mama buatkan ..

    ReplyDelete
  2. kak..kuih semperit yang atas nya tabur gula tu kan?

    ReplyDelete
  3. sedap kuih semperit ni..kalau sebalang fiza boleh habis..ni yang nak try buat gak ni

    ReplyDelete
  4. Kuih feveret raya ni.. klu bertamu ke rumah org yg ada kuih ni.. mmg sambar dulu hehee...

    ReplyDelete
  5. suka.. lagi2 kalau ada taburan choc rice.. nice plus rasa manis2 sket dari choc rice tu..

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah