Friday, June 20, 2014

RICE TO WEDNESDAY?????


Ni sapa la yg kreatif sgt cipta lawak ni....aduhaiiiii.....
Jahanam bahasa...
Aku dh forward kat whatsaap kawan2 kan....terus diorg reply LoL!!!
Hahaha...jadi bahan la lepas tu....kebetuln ada yg tapau nasi kerabu...terus la masing2 bukan citer ni...terkial2 si beliau nak makan bila kena gelak....
X baik tau....
Tapi...aku gelak jugak..  hihihi....dush! Dush!

11 comments:

  1. lawak la kak..hadoi..mmg genius org cipta ayat tu

    ReplyDelete
  2. hahahaha! nasi ke rabu hihi

    ReplyDelete
  3. hahahaha...baca 2 kali baru dapat tangkap lawaknya...hehehehe..menabung VW sini..

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  4. hahaha...nie namanya terlebih kreatif kak..=D

    ReplyDelete
  5. errr haha..rice to wednesday ye..hahaha

    ReplyDelete
  6. Hahahaha TAK TAHAN dah tergelak2 ni SA... RICE TO WEDNESDAY ..NASI KE RABU ..Hahahahaa betul dohh tu hehehe ..NASI KERABU kuakuakuakua lawak lawak

    ReplyDelete
  7. Haha... Ada gak dpt whatsapps tu..

    ReplyDelete
  8. hahahaha direct translation..
    mcm ppuan bodoh yg pernah I baca dlm fb dia jugak.. nak gi beli brg dapur tulis "to buy things kitchen" kuakuakua!

    ReplyDelete
  9. Ni kalau jadi cikgu BI, memang lingkup anak murid. Rosak bahasa habis kebaboom. Nasi kerabu = rice to wednesday .... Eh, cam sedap pulak direct translation nih!

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah