Monday, June 16, 2014

Geram Rasa Nak Gigit2...

Last Saturday dapat whatsaapvdari mami si Qhaira ni..dapat je gambar ni rasa rindu bertandang...dh la jarang dapat jumpa..bila dh jarang jumpa tu dia x nak langsung dengan aku..asal aku amik je dia nangis...tapi kalau agah bukan main lagi dia...huhu...


Comel mcm ni korang x geram?


Bila diagah dia ketawa mcm ni...eee..rasa nak gigit je...


Tgok la tu....


Alolo...pandai posing eh. .

Senyum ke nangis ni...

Ini baru Qhaira....belum Dhia lg....Qhaira dh genap 3 bulan dh...berat pun dah 5kg....
Cukup masa x nak susu botol ..mami balik tghari susukan dia..
Bila mami x dpt balik dia punya mengamuk tu ya allah....nasib baik tempat keja mami x jauh boleh la mami kejap2 balik...kecik2 dh pandai buat perangai...

Korabg geram x tgok Qhaira??? 


7 comments:

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah