Monday, June 23, 2014

Lunch Today > Asam Pedas Ayam...


Hi korang....dh lunch ke???
Aku tgh sentap ni....Ingat lauk ni x de la pedas sgt....tp pedas gile...sejak umur dah meningkat ni aku dh kurang makan pedas....nak jaga jugak pemakanan kan...tp ari ni mmg pedas giler la...ni semua nak suruh aku bawak bekal esok ni...eh...x mo la bawak bekal....hihihi....esok petang ada event..dh cover mkn malam...tghari esok beli je kat kedai mak angkat aku tuh...sib baik ada mak angkat...asal nampak muka aku je dia dh jeling...aku suka je kacau dia..apa jeling2 cungkil biji mata....pas tu dia gelak...hahaha......
Korang mkn apa td?
Meh la share....

14 comments:

  1. asam pedas ayam.... erm tak berapa suka... kalau asam pedas ikan baru best... ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hi prince duyong...SA mkn je...janji boleh terima dek tekak...

      Delete
  2. ala tak mkn lagiii...laparrrr...

    ReplyDelete
  3. Hehehe asam pedas ayam tak pernah makan biasa asam pedas ikan hehee .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Asam pedas daging tetel lg sedap lya....u should try...

      Delete
  4. selalu nampak dlm blog, tapi tak pernah lagi try asam pedas ayam ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nanti suruh ur wife buatkan...sedap..u should try...

      Delete
  5. lauk kita samaaaa.. tapi mak I masak asam podeh ikan merah.. sodap hoiii hehehe..

    ReplyDelete
  6. jarang makan asam pedas..kalau teringin je baru makan..hari ni fiza masak mee sup je..simple.

    ReplyDelete
  7. kalau pedas sangat tak sedap juga.pedih perut nanti.

    ReplyDelete
  8. Lapar pulak tengok mlm2 ni.. :D

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah