Friday, June 13, 2014

KPJ Sambut Demam Bola

Sampai je kat  KPJ pg yd tgok diorg tgh ada event bersempena dengan demam bola FIFA 2014...siap jemput pemain bola pasukan Hobin Jang Hobin...sapa yg diorg panggil aku x kenal..huhu...meriah betul dengan lagu tema pas tu ngan decoration bola..


Event sedang berlangsung


Siap ada gimmick...

2 keping je gambar? Cukup la...hahaha...ni masa aku tgh bosan gila tunggu diorg verify GL...Meriah dengan sorakkan...yg heran ramai perempuan dari lelaki..
Sapa kata perempuan x minat bola kan...huhu...

Korang readers aku sokong pasukan mana?

Aku sokong SPAIN.....



9 comments:

  1. hehe.. wahh ! meriah tuh.. leen tak tengok bola sebab awal pagi camtu pom. ngantukk sih .. hoho .. kalo yang betul2 minat yee.. sanggup bersengkang mata. hehe

    ReplyDelete
  2. Rasanya pekerja ngan pesakit KPJ ni layan bola kot..hehehehehe...

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. orang lelaki je la yang terlebih semangat kan...

      Delete
  4. Hehehe sama le Lya pon SPAIN & Jerman jer hehehe ..

    ReplyDelete
    Replies
    1. HEHEE seronok sikit bila ader geng hahahaha .......

      Delete
  5. Sep sikit kak...saya pun sokong spain jugak..hehehehe

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  6. I tak sokong mana sbb dari dulu kini dan selamanya I tak minat bola.. hehhe

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah