Thursday, January 16, 2014

Luka Di Lukai...

Kejadian dh 3 minggu lebih kot..tgok gambar ni bagai di hiris2 hati....
Giler terbelah...tp yg penting x nak pi klinik...x nak jahit...
Dasar penakut ...


Jari sapa?? Yang penting bukan jari aku...


Ni jari dh lisa...Ibu si kembar...

Dah suruh pi klinik x nak....

Kalau aku la....mmg berkejar pi klinik ni.....jahit pun jahit la....dari menanggung sakit kan...
Sakit hulu hati aku tgok gambar ni..
Nasib baik xde kencing manis...kalau x...confirm x ok luka tu....
Seriau tgok la.....


10 comments:

  1. eeeiii..seriau deqla tgk tau.. nyesal klik entri ni.. dah la takot tgk darah.. huwaaaaa

    ReplyDelete
  2. erkkkk scarynya tgk.. elok kena jahit tu.. bahaya biarkan mcm tu je

    ReplyDelete
  3. Ya ke. Dulu saya suka main pisau belit. Tak pernah pergi klinik. Takut. hehehe...

    ZH Blogger

    ReplyDelete
  4. Nape tu kak? Aiyakkk! Sy ni dahlah seram klu bab darah2 ni.

    ReplyDelete
  5. Assalamualaikum.. Zam singgah ke mari dari Segmen Jom Naikkan Trafik Mak Dara sebelum ni.. Sorry lambat buat kunjungan balas. Jemput ke blog Zam ya

    ReplyDelete
  6. Aduh, tak tahan tengok darah macam ni. Sebab itulah tak boleh jadi doktor.

    ReplyDelete
  7. tu dia darah pekat..napa ni?teruk sgt ke smp SA kata nak kena jahit?hehe

    ReplyDelete
  8. Assalamualaikum. Atasi pelbagai masalah kesihatan dengan memilih vitamin yang diyakini halal, selamat dan mudah diserap oleh badan. Klik --> Vitamin Suci untuk info lanjut. Terima kasih.

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah