Friday, January 31, 2014

Kenduri Kahwin Kazen...

Assalamualaikum. ..gong xi fa cai..ni hao ma.....aku seawal pagi dh pergi rumah mak long..tolong2 kenduri..xde la apa sgt sebab hari ni nikah...malam nanti ada majlis berinai....


Mak cik aku sedang hiris2 bawang..


Si kudut pun menolong sama..


Kazen aku Munirah

Si kudut dan Muni..sebelum nak pi nikah... 

Persiapan nak masak2 untuk tengahari..malam nanti dengan kenduri esok ada catering.. ni kenduri yang last so mak long guna katering je...senang katanya...
Tp aku suka kenduri yg gotong royong..seronok skit kan..pas tu ada nenek2 y melatah....hihihi...mesti best...x kisah la...janji dah selamat nikah dah....

Selamat pengantin baru buat Munirah Muhamad.....



12 comments:

  1. Mmg musim knduri juga, sbb cuti kn..

    ReplyDelete
  2. barakallah jugakk buat munirah :)

    ReplyDelete
  3. banyak org kahwin minggu ni.
    selain kenyang makan limau, pun kenyang sebab asyik mkn nasik minyak je.
    hehe.

    ReplyDelete
  4. tahniah buat pasangan pengantin , semoga berbahagia hingga ke jinjang pelamin...

    ReplyDelete
  5. seronok tolong orang rewang ni.. semoga perkahwinan kazen berkekalan sehingga akhir hayat.

    ReplyDelete
  6. Emm seronoknya dapat gotong royong macam ni..selamat pengantin baru buat kazen...kazen ni bahasa sms ke?haha

    ReplyDelete
  7. sekarang ni memang orang suka catering ajer...cepat & senang keje kan..tp bila gotong royong..lg best..ramai yg berkumpul..meriahnyer lain sikit

    ReplyDelete
  8. cantiknya kazen, semoga kekal hingga akhir hayat..^^

    ReplyDelete
  9. suka kalau kenduri buat gotong royong masak.. zaman skrg ni semua pakai katering sokmo..
    nway congrats to your cousin.. semoga kekal bahagia :)

    ReplyDelete
  10. Nampak awek yang pakai baju hitam tu lagi berseri laaa

    ReplyDelete
  11. congratulation untuk kazen sis munirah nie..hehehe..si kudut tu adik bongsu sis ker??? eh....hahaha

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah