Wednesday, January 22, 2014

Riadah Petang Si Kembar

Tak selalu dapat bawak si kembar jalan2 waktu petang...weekend biasa dia ngan ayah ibunya la...sesekali bawak memang terhibur..walau penat berlari mengejar diorang...biasa la budak2 kan...sangat2 teruja kalau kat tempat2 lapang...nasib baik Kakak Dania ada rajin melayan diorang

 ni masa karnival kat Seri Menanti tu...saje la bawak diorang berjalan...teruja masing2 tengok banyak belon2 pelbagai jenis di jual...
 yang bagusnya diorang x meminta2..cuma nak beli bubble gun jer....
 tgok la diorang teruja ngan bubbles...
 walau dapat main kejap jer tapi diorang memang puas....terkejar2 mengejar bubbles tu....

 yang ni plak kat Taman kat rumah aku...pantang ada kelapangan sure ajak nak main buai...
 Adelia main gelongsor...
 Aressa plak ada sedikit gayat..panjat tangga berani....gelongsorkan badan takut...
naik gelongsor pun terbalik...orang ikut tangga dia ikut kat papan gelongsor...

Sesekali luangkan masa untuk anak2 memang satu kepuasan sebenarnya...suka tengok keletah diorang..
tapi x tahan bila ajak balik masing2 cakap..kejap lagi...
agak2 dah nak senja terpaksa cakap..

" jom balik...alamak ada anjing...takut la...cepat2.."

Masa terjerit2 si kembar ni takutkan anjing....lepas ni x tau la trick macam ni menjadi lagi ke x...

- xoxo-


4 comments:

  1. wahhh happpy kembarr dapat bersiar2..

    ReplyDelete
  2. kids mmg seronok klu dpt main kat playground..
    tpi klu Lyn ikut, lyn pun main sama.. hehehe

    ReplyDelete
  3. Sesekali melayan kerenah budak-budak memang seronokkan. Kalau dah jumpa taman permainan, memang main sekejap, sekejap aje katanya tapi dah berjam dok kat situ.

    ReplyDelete
  4. budak2 dapat main playground sampai lupa nak balik rumah kan..sama mcm twin saya gak

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah