Wednesday, January 22, 2014

Kryolan Supracolor Foundation Open For Sale

Foundation yang sedang hangat di perkatakan sekarang dan menjadi pilihan jurumekap artis serta mak andam dan menjadi kegilaan gadis2 di luar sana...harga bagi 50ml foundation ni RM200++..memandangkan harga yang mahal maka foundation ni di re- pack dalam compartment kecik2 macam gambar kat bawah tu...

contoh kaler2 foundation...korang tgok kulit korang sama dengan artis yang mana kat atas tu...ada 6 pilihan kaler
jangan plak kulit korang lain tp minat ngan artis tu korang pilih salah kaler...x dapat mak jemah nak tolong kalau kaler x sesuai di muka kan.....so..korang tgok betul2 tau kaler kulit korang iras2 sapa...macam aku...iras2 Fasha Sandha...hahahahahahahahahaha.....aku kan natural melayu...

 didatangkan dalam compartment yang kecik mcm dalam gambar ni berat 7g..

untuk satu bekas kecik ni aku boleh guna lebih dari sebulan...lagi cantik kaler ni kat muka bila kita berpeluh cara guna > oleskan di muka rata dan  nipis2 guna sponge mekap, lepas tu nak pakai bedak or x pakai bedak pun takpe...tp aku selalu pakai bedak...kalau kat rumah pi jalan2 biasa aku pakai foundation tp x pakai bedak..

Harga bagi satu unit Supra Kryolan RM40 sekali dengan postage Pos Laju..

Berminat?

email aku suriaamanda@yahoo.com 

atau pm terus kat FB

Colour pilihan Suriaamanda sepanjang masa > FS 38 

Stok kaler yang tinggal dalam simpanan 3W,2W,FS38 dan NB

3 comments:

  1. pergh.. berubah terus muka pakai menatang ni.hehehe

    ReplyDelete
  2. cantik... kulit kita gamaknya vanida imran la kot

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah