Monday, January 20, 2014

Pertandingan Memancing Birthday YDBNS

Seawal pagi pertandingan memancing adik ipar aku dah sampai...ada ramai peserta dan dari banyak tempat...subuh2 dh ada yang sampai....aku datang jugak bagi support...


Sampai2 je dah ramai kaki pancing...keliling tasik ni...diorg ckp ikan dh dimasukkan dlm tasik ni 3 hari awal...


Mana2 sudut ramai dengan kaki pancing...


Khusyuk masing2 focus...


Pakcik ni dapat naikkan Ikan keli...tp sombong dia ni....poyo and ckp besar


Si bam bam Dania....pun nak mancing jugak?



Pancing kazen aku..


Diorg bwk family jugak beriadah kat sini


Haa..nampak x abah dgn kazen dia kat situ

Dari pagi bawak ke petang..seekor ikan pun x dpt lg....pertandingan dah abih dalam kul 12 mcm tu...perut dh lapar terus balik mkn kat rumah mak lang...
Sesekali lepak kg mmg best kan...kitorang pun dh jarang balik kg sebab masing2 sibuk....
Kali ni balik umah mak lang masak simple2 pas tu ajak besan abah yg masuk pertandingan mancing tu..lagi ramai lagi bagus kan...


5 comments:

  1. akak tak nak masuk ke? untung2 dapat ikan besar he he he...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Akak mancing? Hahahaha...baik beli je ikan kat pasar...

      Delete
  2. sis tak suh dania masuk ker??bagus utk melatik sifat sabar dia..hehehe

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dia masuk mancing? Hahahaha..x yah la...ikan sume pakat lari tgok dia...membebel je kat situ. ..stress pak tehnya

      Delete
  3. Saya tak sabar le bab-bab menunggu ikan masuk di pancing ni. Tengok orang memancing pun tak sabar juga.

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah