Wednesday, January 8, 2014

Tak Payah Nak Bodek Sangat....


Sekarang dah lain macam kan...mengampu tu perlu untuk kepuasan diri sendiri...kat mana2 pun ada sikap mengampu ni...banyak di sekeliling kita...x payah nak emngampu sangat la..
for me senang jer..if mengampu ko boleh adapt segala tugas yang ko dapat hasil dari mengampu tu x per...bermakna ko ada kelebihan..tp kalau dah ampu....dah dapat...tp x reti buat kerja...terpaksa taichi kat orang lain pulak...amenda....nampak sangat ko main kotor kan...aku x tujukan kepada sesapa but its randomly...dah banyak perangai macam ni aku tengok hari2...

Buat apa la nak mengampu...x berkat pun...gunakan kelebihan yang kita ada di jalan yang sepatutnya kan...lagi afdal...

Setuju?

12 comments:

  1. pengampu tukang kipas ni ada di mana mana.. T_T

    ReplyDelete
  2. mujur kt opis saya ni ampu2 bodek2 ni x jalan..boss sy senang..kau takde paper..tak naik..paper tu paper actuarial yg sgt2 susah..paper yg ada usaha baru kau boleh pass..huhu..

    ReplyDelete
  3. jahanam orang cam tu, campak je ke laut hahahahha.

    ReplyDelete
  4. Setuju...
    Kat tempat akak pun ada yg spesis mcm ni....

    ReplyDelete
  5. Mmg setuju sangat2..menyampah kalau tgk org yg kaki ampu nie..

    ReplyDelete
  6. orang yang kuat mengampu nie biasanya akan kehilangan taring bila bos yang dia ampu tu pindah keje kat tempat lain...hehehehe

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  7. saya tak suka mengampu kak.. biarlah begini seadanya..

    ReplyDelete
  8. mengampu tu xde masalah dan mende tu mmg normal. bkn je dpt kelebihan daripada org lain tapi dapat mengeratkan lagi hubungan dengan bos. tapi jangan la terlalu melebih dalam mengampu dan yang paling teruk bab memburukan dan menjatuhkan orang lain

    ReplyDelete
  9. setuju..Rasulallah pun tak suka..:)

    ReplyDelete
  10. mmg akn jmpe aje org mcm ni kan.. hmm.. tapi Allah Maha Mengetahu dan Maha Adil...

    ReplyDelete
  11. Tak kisah pun nak mengampu ke apa. Tapi jangan sampai nak jatuhkan orang lain atau buruk-burukkan orang lain. Itu memang tak puas hati.

    ReplyDelete
  12. Tukang ampu tak fikir begitu. Padanya mengampu perkara utama yang harus dibuat hari-hari supaya bos nampak mukanya sahaja. Kat sini pun sama, tapi rileks ajelah. Malas dah nak layan orang cam ni. Takda nilai langsung!

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah