Tuesday, January 7, 2014

School Timetable Dania


Hasil kerastangan si Acu...dan kerana di paksa secara berhemah...makanya terjadilah entry tentang timetable ini...budak2 sekolah sekarang sangat2 pack jadualnya...aku dulu xde macam ni kot..semua pakai 
kod2 jer ni ha...aku yang tengok pun naik pening...apakah PMZ?apakah RBT/TMK
dan apakah PSV....x reti aku...dah macam bukan sekolah rendah jer...cer korang baca conversation antara aku ngan Acu Dania a.k.a si kudut..



Isnin ngan Selasa balik kul 5.30...KAFA lagi...aduhai...makin berat plak Sek Ren mcm ni...
aku bukan x suka...memang la suka..just macam budak2 x cukup rehat dibuatnya...sapa x nak anak pandai kan..memang la nak...tp mcm beban sgt plak...dah la time Dania nanti xde UPSR dengarnya..pas tu kaedah peperiksaan dah jadi lain...x sempat la plak aku nak study amenda tu semua...apapun..harap2 Dania bertabah la ye...belajar rajin2 ye nak...

19 comments:

  1. budak2 skang memang kesian...sekolah dari pagi sampai ptg, mlm buat homework.... tapi nak wat cane... dunia nk kejar, akhirat pun nak keja...

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la kesian kat anak2 sekarang kan...

      Delete
  2. terimbau zaman sekolah dulu bila tengok timetable nih! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. along dulu x pernah salin pun..taiko...hahahaha

      Delete
  3. Teknologi Mekanikal Kreativiti? dasat yer.. haha..

    ReplyDelete
    Replies
    1. eh bukan la..x tau TMK tu amenda..adik i tu melawak jer tu..

      Delete
    2. itulah pasal. dasatnye lawak dia.. haha.. yg PMZ tu tak boleh blah. dan2 je terkait nama parizan.. haha...

      Delete
  4. dr zmn skeolah smpai skrg kena buat jadual waktu juga... jika dulu pljr, skrg jadi ckgu pula..

    ReplyDelete
    Replies
    1. macam tu senang kan..xde masalah dah...untuk anak2 terus buat je..

      Delete
  5. Penat anak2 kita skrg ni kan SA..x mcm zaman kanak2 kita dulu. Tu lah dia perubahan zaman.. Anak2 mak pun begitu..pg ptg sekolah, pastu kang bg la dorang main di taman kjp..later mlm kang nk ngaji la, nk buat homework la, study la..

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la..kesian tgok diorang..time kita dulu biasa jer..xde tambahan2 ni..kalau ada pun kokurikulum petang...or sukan...

      Delete
  6. Salam.kesiankan anak2 kita now...dah xde dah zaman mcm2 kita dulu.
    TMK -teknologi maklumat dan komunikasi
    RBT-rekabentuk dan teknologi
    PSV- pendidikan seni visual

    ReplyDelete
  7. hahaha...kesian budak sekarang termasuk parent..banyak betul yang nak kena ingt..zaman saya dulu BM, BI, AG, PS. MT..hehehe

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  8. Salam ukhwah 2014.. saya follow sini ye no 928.. t kasih.. :)

    ReplyDelete
  9. Lama tak tengok jadula sekolah ni... Budak2 sekarang memang penuh aktiviti persekolahannya. Dari pagi sampai ke petang. Malam nak buat kerja sekolah lagi...kalau ada tusyen...Hmmm...Kesian juga...

    ReplyDelete
  10. Hehehe pening gak ek klo tak taw kod dia heheheh nak tolong pun takleh sbb sha mmg tak taw... ;)

    ReplyDelete
  11. Assalamualaikum awak. saya tengok timetable adik bongsu pun camni. pening jadinya. hehe

    ReplyDelete
  12. padat betul jadual mereka.. pagi petang ada kelas sekarang ni.. tak termasuk kokorikulum lagi..

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah