Monday, January 13, 2014

Mini Organizer...Boss Bagi...

 Hitam itu menawan...


Ada yang titip kan kat aku masa terserempak dengan dia kat depan opis..bagi boss you katanya...aku tgok organizer ni comel...bestnya kalau dapat...masuk bilik boss terus bagi kat dia..siap titipkan pesanan lagi..
"boss, ada orang bagi..dept sekian..sekian...sekian....kalau boss x nak boleh bagi Rizz"
terus aku keluar..hahahahaha...selamba jer ckp macam tu...then x lama pas tu boss dtg tempat aku..kasi organizer tu kat aku...."amik la..i dah banyak"
yahuuuuu....boss bagi.....berbunga hati you...masuk ni dah ada 2 organizer..satu dari company sendiri..yang satu ni aku nak buat apa plak....tu la..mentamak kan....hahahaha...xper2 aku simpan dulu...nanti aku fikirkan aku nak buat apa..aku suka organizer yang ni sebab x besar..sedang2..size2 Samsung Tab jer....

Mekasih la ye boss.....


6 comments:

  1. Aku pun suka ngan organizer camni....suka tengo kulit luar dia, cantik....:D

    ReplyDelete
  2. untung la bos bagi.. rezeki tu...

    ReplyDelete
  3. rejeki.. biar banyak jangan tak ada langsung.. kannn SA hehehe

    ReplyDelete
  4. awal-2 tahun camni banyak dapat kan. dengan calendar lagi. dah tak tahu nak bagi kat sapa lagi dah..

    ReplyDelete
  5. Senang kerja. Cakap direct to the point ajekan, minta kat boss. Nasib baik boss pun berhati pemurah :) Saya banyak gak dapat organizer tapi tak tahulah mana perginya...atas meja ni walaupun baru awal tahun, macam dah hujung tahun gamaknya...bersepah2!

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah