Tuesday, February 25, 2014

Tanteknya Mungeeeeee.....

Masih lagi berkisahkan si kembar nakal aku ni....lepas pose2 ngan kakak Dania tuh....pusing balik ke rumah semula...pas tu dia ternampak pokok bunga kertas jiran depan rumah...selamba dia pi petik...buat macam bunga2 tu mama long dia punya plak...dah la pokok bunga mama long laun dah banyak di petik...ni nampak pokok orang pun nak petik bunga jugak.....

citer nya macam ni eh....

 Dailog Adeliya : tanteknya mungeeeee....eeeeeee...tanteknyaaaa.....
Aressa : haah laaaa.....tantek la.....
Mama: Jangan usik!

 Aressa : Ieya...angan ucik !!tenok je....( Ieya jangan usik..tengok je...)
Adeliya : tantek......
Adeliya : tantek la mama...
Mama : mama memang tantek.....hahahahahhahaa
Aressa : Ieya....angan petik....angan ucik....nanti mama mayah...( Ieya jangan usik nanti mama marah)
Adeliya : alaaaaa....catu je...tenokkkkk je...( alaaaa...satu je....tengok je...)
Aressa : angan ya Ieya ( Jangan la Ieya)

hahahahahha...sweet kan....mereka baru pandai nak bercakap...ada yang jelas ada yang pelat...Adeliya kuat menjerit...Aressa cool .....every time cool....heheheh....apapun mereka kembar seiras tp perangai x sama..nampak berlainan bila dah besar....paling syok bila diorang cakap...
Anak tawan!!huh anak tawan..angan tacau.....( x nak kawan..huh x nak kawan jangan kacau..)

8 comments:

  1. Alo comey je. Geram kalau dgr budak budak cakap. Bijak sgt

    ReplyDelete
  2. Alo comey je. Geram kalau dgr budak budak cakap. Bijak sgt

    ReplyDelete
  3. alooo comelnya mereka berdua ^_^ kembar yang comel

    ReplyDelete
  4. comel jer baca dialog si kembar ni..

    ReplyDelete
  5. Alahai anak dara...dnegna bunga x dpt di pisahkan

    ReplyDelete
  6. Laaa...cantiknya bunga,..ingatkan apa mungeee tu..haha

    ReplyDelete
  7. Alolo...tomeinya...tomei, tomei semuanya cakap pelat ye :) Seronokkan SA melayan budak-budak ni. Terhibur rasa hati.

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah