Saturday, February 22, 2014

Bujang Bertuah....

Bertuah sungguh Angah dapat anak bujang dah boleh harap dah....ini bukan kes dera ye...ini dia menolong dengan rela sebab dia dah ada adik sepupu baru lahir..Mak Chu nya kan dah ada baby...so dia dah jadi rajin dan dah tunjukkan sifat2 abang yang sebenar...dah boleh harap tengok2 kan baby....sementara baby sendiri belum keluar ni kan...sok2 dah keluar x yah nak  suruh2 dah....Ikie kan dah jadi abang.....


Leka tolong ibu ampai seluar baby

senget benget pun x per asal effort nak buat tu ada....

Sejuk hati mama tengok anak buah mama ni rajin macam ni...lama x pergi Muar kan...nanti pertengahan bulan 3 mama pi sana yer...atuk nak pi beli ikan kat Pasar Parit Jawa....
Mama nak tengok baby mak chu kalau ada...

5 comments:

  1. Anak lelaki selalunya ada effort nak tolong ibu..rajin kan :))

    ReplyDelete
  2. hhahaa cute je.. siap panjat kosi lagi..sejok perut ibu mengandung ;)

    ReplyDelete
  3. Alahai, bagusnya dia ni! Rajin membantu emaknya walaupun takdalah besar mana pun hah. Sejuk perut emak dapat anak macam nih.

    ReplyDelete
  4. Ya...jangan biarkan kerajinan dia hilang begitu sahaja..

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah