Friday, February 14, 2014

Kuala Lumpur Hari Ini


Ni la cuaca hari ni yang sempat aku snap tadi...cerah..terang....dan sedikit berjerebu....entah bila hujan datang bertamu lagi...Rabu lepas sekejapan aje...setakat membasahi jalan raya...jangan la ada krisis air plak nanti....NS dah kekeringan air...kalau xde air mcm mana kan....lagi susah segala2nya...hutan2 pun dah banyak terbakar sebab panas sangat....jom sama2 buat solat hajat...mintak pada allah turunkan hujan...


16 comments:

  1. Amin... Mudahan Allah turunkan rahmatnya...

    ReplyDelete
  2. cerah sungguh cuaca..
    kat kuantan pn cerah jugak.
    lepas musim sejuk bulan lpas hujan x turun.

    ReplyDelete
  3. Amin.......
    Yelah kak, sekarang membahang panasnye....

    ReplyDelete
  4. semoga Allah memberi rahmat kepada kite semua...

    ReplyDelete
  5. semoga hujan turun. kering je tanah. sian pokok bunga kat rumah. tuannya malas nak siram plak tu huhu

    ReplyDelete
  6. In Shaa Allah Amin... ni apa kes churp2 jer menari ni...kena refresh banyak kali lah ni gamaknya...ekekeke...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haaa...tu la..pagi tadi ada iklan baru...

      Delete
  7. semalam keluar berita pasal air kat empangan semakin susut. huhuhu. semoga Allah turunkan hujan di muka bumi ini utk kebaikan semua. (tapi ada gak yg x paham bahasa wat pembakaran terbuka walaupun kat kawasan kampung. geram sungguh! rasa nak je pegi sound setepek)

    ReplyDelete
    Replies
    1. susah kalau orang x faham bahasa ni kan..

      Delete
  8. Aduhai, tolonglah jangan takda air lagi! Tak sanggup nak mengangkut lagi. Pengalaman dulu-dulu memang jadi serik rasanya. Harap turunlah hujan sehari dua nih. Sedap sikit rasanya.

    ReplyDelete
  9. snap picture dari mana nie... nampak macam hotel hilton jer kat depan tuu

    ReplyDelete
  10. Alhamdulillah.. semalam (jumaat) hujan lebat selebat2nya kat Kolumpor.. sedap sikit sejuk bumi Allah :)

    ReplyDelete
  11. Mmg cuaca terang benderang je kl skrg...

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah