Tuesday, February 18, 2014

Happy 30th Birthday Malissa

15 February 1984 -2014 = 30 years old...


Selamat hari lahir buat owner blog suatu waktu dahulu....buat adik aku Lisa...tahniah dan welcome to 3 series...
Sorry x sempat nak update last week...sorry jugak xde sambutan yg meriah...
Masak nasi ayam ngan kurma daging je....
Jarang sambut birthday kan....sambutan untuk budak2 je ye x....
Ada antara korang kenal adik aku ni kan....Lisa si owner blog....sejak si kembar dah lahir
Aku yg amik alih....ini la ibu si kembar...korang ada yg keliru kan...ingat si kembar tu anak aku...eh...anak la jugak tu walau hanya anak buah....
Selamat hari lahir
Moga murah rezeki
Di beri kesihatan yang baik
Kasih sayang melimpah ruah...Bahagia hingga ke jannah
Amin...

7 comments:

  1. ye la along...rindu plak dgn lisa....dulu saling mengomen2 dgn die...tup2 dgn along plak hehehehe

    kem salam die yeak...moga besdey girl diberkati Allah selalu...

    ReplyDelete
  2. slamat hari lahir jugak dari shark.

    ReplyDelete
  3. Selamat ulangtahun kelahiran juga dari kakak buat tuan punya blog - Lisa
    Baru kakak tahu tukar milik blog.
    Ok jugalah buat cara ini. Mana tahu kelak bila kakak dah malas bagi blog ini pada anak dara kakak sambung. Macam ada legasi pulak kan...

    ReplyDelete
  4. happy belated birthday utk owner blog..:). Tak kenal tp x salah utk wish besday kan..

    ReplyDelete
  5. Ohhh itu lah dia SuriaAmanda yang sebenar yer...
    Happy Belated Birthday Lisa.. semoga diberi kesihatan yang baik.. =)

    ReplyDelete
  6. Happy belated birthday! Welcome to 3 series. Makin mahal nilai nih sekarang .... Semoga berbahagia selamanya, ya.

    Eh, blog ini milik si Lisa ke sebelum SA tak over hakmilik?

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah