Thursday, February 6, 2014

Miss Clumpsy



Akibat dari terlalu clumpsy kat opis...x reti duk diam...merasa la lebam ...nampak x?yang kaler hitam tu....lebam sebab kejar tipon bunyi..terhantuk kat bucu meja..sakitnya ya allah....rasa nak tampar orang plak lepas tu...meleleh airmata ku....xde la nangis...airmata automatik keluar sebab sakit giler kot....
now dah bengkak...MC?
oh...no..no.no...tahun ni nak zero MC...hehehehe....elok sgt tayang kaki yang buruk tuh...eh..kena la tayang bukti...kang ada plak ckp sajer jer buat entry nak tagih simpati kan...xde de....aku just nak ckp..aku memang clumpsy...dalam sehari ada jer benda yang aku langgar...mak ckp memang dari kecik...
hurm....nasib baik perangai x tumpah ke Dania...kalau x habih....

13 comments:

  1. hehehe..mmg ade ade org jenis mcm ni kan..

    ReplyDelete
  2. aku pun jenis clumpsy nok, tapi bukan la jenis nak langgar..aku clumpsy part lain..hahaha...

    btw, get well soon my dear...

    ReplyDelete
  3. Akak pun clumsy gak. Dalam pada elokkk jer duduk kat cubicle pun, boleh tersepak besi letak pc bawah meja. Teruuusss dok spital 2 minggu..hahahahaha. Bengkak teruk...sampai kena ambik antibiotik sebab ada pendarahan dalam.

    ReplyDelete
  4. duduk diam diam .... hehehheheh

    ReplyDelete
  5. sampai meleleh air mata itu betul-betul sakit tuh...huhu


    * sis dapat fridge magnet Kuala Terengganu ya...=)

    ReplyDelete
  6. Aduh, sakitnya! Boleh membayangkan kesakitan SA tu... Berebut, berebut juga SA tapi kemolekan kaki tangan kenalah jaga...katanya ada niat nak kahwin lagi...opocotsss...celuparnya mulut!

    ReplyDelete
  7. haha..adehh..mana x keluar air mata..sakit kot kalau terhentak mcm tu....haha

    ReplyDelete
  8. huhuhu..saya pun pernah rasa gitu sis. sakit sampai rasa nak nangis je. huhuhu

    ReplyDelete
  9. ish.. xpsl2 jer dpt lebam sebijik....

    ReplyDelete
  10. ooucchhh...1st 20 second lepas terlanggar tu mesti sakit giler kan??hehehe

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  11. cuba letak ais. bungkus lam plastik pastu ikat kt kaki tu. heee

    ReplyDelete
  12. sakit wooooo kena bucu mcm tu... silap2 boleh menangis meraung2 tahan sakit..
    SA jgn lupa letak ubat tau..

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah